Gå videre til hovedindholdet

Januars Goodiebox - Keep It Fresh 

Det er blevet den tid på måneden, hvor Goodiebox pakken er ankommet. Derfor har jeg valgt at skrive lidt om sidste måneds box.

Januar måneds Goodiebox havde temaet Keep It Fresh, og kassens gule farve gjorde, at jeg kom lidt mere i forårshumør. Temaet for januar er, at vi skal huske, at pleje og rense vores hud, og ved denne tid på året, er det især vigtigt at få plejet vores hud, da kulden tit kan ødelægge den. Boksen skal være tidens lys i mørket, og det passer perfekt med de produkter, som var i boksen. De gør nemlig, at vi får fugtet vores hud, og gør os klar til foråret.


De fem produkter som lå i boksen, har jeg prøvet flere gange i de forgangene uger, og jeg er begejstret. Disse produkter hjælper til at gøre hverdagen lidt nemmere, og huske på at få forkælet os selv.

På min Instagram profil, især på mine InstaStories, har jeg vist produkterne frem, og vist hvordan man bruger dem, og det har gjort, at jeg har fået prøvet produkterne sådan rigtigt, og fundet forskellige fiduser til, om de fungerer til mig, og min hudtype.

I januar måneds Goodiebox var følgende produkter:
  • Vitamin C maske fra Rodial
  • Cleansing Mousse fra Ivy Aïa
  • Beauty Blender fra Goodiebox
  • CC Complete Cream SPF 30 fra YOUTH LAB.
  • Dew Pot fra LARITZY Cosmetics

Vitamin C Brightening Mask fra Rodial er som navnet lyder, en ansigtsmaske med C Vitamin. Denne ansigtsmaske skal selvfølgelig smørres på nyrenset hud, og være på huden i 15-20 minutter. Masken er gennemsigtig, så man kan ikke rigtig se den på billedet. Men den hjælper fint. Når masken tørre på huden kan man mærke den, men den bliver bestemt ikke ubehagelig. Masken fører fugt med sig, men jeg kan ikke mærke den store forskel på huden bagefter. Denne maske er nok en jeg vil bruge hver uge, så kan jeg forhåbentlig mærke en forskel. Dette produkts indhold er på 20 ml, og var derfor ikke en fuld størrelse. Men en fuld størrelse på 50 ml koster 645 kroner. Så kan man selv vurdere om man synes, at den er pengene værd.

Cleansing Mousse med B3 Vitamin fra Ivy Aïa er en ansigtsrens, som pumpes ud som en mousse. Den bløde skum, kommes i sit fugtige ansigt, og skummes godt rundt, og som renser ansigtet godt om morgenen. Skummen skulle give fugt til ansigtet, men for mig tørrer den min hud lidt ud. Den virker fint, men min hud ville klø helt vildt, hvis jeg ikke brugte en dagcreme efterfølgende. Så hvis jeg skal bruge denne til min daglige morgenrutine, skal jeg også have tid til at give min hud fugt efterfølgende. Produktet er rigtig smart i udseende, og passer perfekt ind på et badeværelse. Moussen er i fuldstørrelse, på 150 ml, og koster 50 kroner.

 

Beauty Blender fra Goodiebox, er en æggeformet svamp, som hjælper med at smørre/fordele for eksempel foundation ud i ansigtet. Jeg har ikke så meget erfaring med dette produkt, men den er af god kvalitet. Man kan evt. finde inspiraiton og gode tips til hvordan man bruger denne svamp hos Goodiebox: https://www.goodiebox.dk/unboxhappiness/beautysponge/ 

 

CC Complete Cream SPF 30 fra YOUTH LAB. Er en creme som giver fugt, pleje og solbeskyttelse til huden, samtidigt med at den giver en hudtone til huden. Det er altså en slags foundation blandet med creme. Farven fås kun i denne ene farve, og den er simpelthen for mørk til min lyse hud. Der er dog det tip, at man kan blande lidt i sin dagcreme, for at ændre farven lidt. Jeg har prøvet at tage nogle billeder, hvor cremen er i den ene side af ansigtet, hvor man kan se forskellen. Mens det andet billedet, har jeg tilfølget cremen med lidt dagcreme i, på min pande. Spørgsmålet er om jeg får brugt dette produkt særlig meget, når jeg skal blandet det. I dette produkt fra boksen er der 20 ml i, mens en fuld størrelse har 50 ml for 209 kroner. Dog skal det siges, at den giver en rigtig god fugt, og min hud er blød i rigtig mange timer efterfølgende, og farven smitter ikke af, når den er suget ind. Så det er nok en creme, som jeg vil bruge til de lidt særlige arrangementer.


Dew Pot fra LARITZY Cosmetics er en slags highlighter, som også kan bruges som blush eller øjenskygge. Jeg har prøvet den til alle tre ting. Men da jeg er noget rød i forvejen, ses den ikke særligt som hverken blush eller øjenskygge. Men det kunne være, at jeg skulle prøve at lægge den øverst på øjenlåget sammen med en mere farverig af slagsen. Denne var i fuld størrelse og koster 130 kroner.


Alt i alt har det været en okay boks. Jeg bliver altid klogere på, hvilke produkter som fungerer til mig, og hvilke som ikke gør. Goodiebox er et slags abonnement, hvor man modtager en pakke hver måned, for 169 kroner, inkl. fragt. Ved at jeg får denne pakke, ser jeg gerne hvilke nye produkter der findes fra forskellige firmaer, og får dem prøvet af. Hver måned ved jeg hvilke produkter, som jeg senere kunne finde på at købe igen.

Jeg kan allerede afsløre at jeg i forgårs modtog februar måneds Goodiebox, og jeg glæder mig til, at præsentere indholdet på min Instagram, og senere skrive et indlæg her på bloggen.


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Boganmeldelse af Den forstenede greve Reklame/Anmeldereksemplar - Jeg har fået bogen "Den forstenede greve" tilsendt fra forlaget Forfatterskabet . Bogen er skrevet af de to ejere af forlaget nemlig, tvillingebrødrene Søren og Morten Ellemose. Bogen "Den forstenede greve" er en sammensat bog af 15 noveller, som selvom hver novelle er en historie for sig, bliver kædet sammen til en samlet fortælling. Selve historien handler om en journalist, som bliver kontaktet angående en historie. Det eneste som er noteret er en adresse. Mystikken er der, for hvilken historie er der tale om? Journalisten møder greven, som har tiden imod sig. Grevens krop bliver mere og mere forstenet for hvert minut der går. Det er ikke bare én historie, som skal fortælles, men flere. En historie for hver novelle. Har journalisten nok papir med på sin blok, og har han nok bånd på sin diktafon? Og hvad med greven, når han at få fortalt alle de planlagte historier inden tiden er forbi? Som tidligere
I sorgens hus Reklame - Jeg har fået bogen “I sorgens hus” tilsendt til anmeldelse af forfatter Louise Winther. Bogen er udgivet gennem forlaget Forfatterskabet . Jeg bliver altid så glad og overrasket over at blive tilbudt bøger til anmeldelse, for udover at jeg elsker at læse, så elsker jeg også at give mine holdninger videre, både her på bloggen, men også på mine sociale medier. Bogen “I sorgens hus” er en samling af digte som Louise har skrevet til hendes mor, som hun mistede sidste år (2023).  Digtene bærer præg af selvfølgelig sorg, men også savn, og de ord som vi kan relatere til ved sorg og savn beskriver Louise så poetisk. Vi kan alle relatere til sorgen, også selvom vi måske ikke har mistet vores mor. Det er ikke første gang Louise Winther skriver om sorg. Hun har tidligere udgivet to bøger om sorg, og det er virkelig ikke alle som kan sætte ord på sorg, men det kan Louise Winther. Digtene handler alle om savn og sorg, som tidligere beskrevet, men vores mor kan betyde så mege
Boganmeldelse af Halløj på Christiansborg Reklame/anmelder-eksemplar: Jeg har fået bogen "Halløj på Christiansborg" til anmeldelse fra forlaget Forfatterskabet, hvilket har været et spændende bekendtskab, men det kommer jeg tilbage til om lidt. "Halløj på Christiansborg", skrevet af Morten og Søren Ellemose, forlaget Forfatterskabet.dk . Bogen "Halløj på Christiansborg" er en satirisk bog, som handler, som også titlen lyder, på Christiansborg, altså er det en politisk satire.  Jeg er ret vild med politisk satire, da man skal være vågen, og virkelig følge med, når man læser den. Det er ikke den en slags bog, hvor man kan slappe af helt på samme måde, som man kan med andre bøger. Men det er også derfor, at jeg er vild med satire. Vi er vant til satire i tv-programmer samt i tegneserier eller billedbøger, men jeg synes det er for sjældent, at vi møder en roman som underholder os med satire, for underholdning er der massere af i denne bog, i hvert fald hvis ma