Gå videre til hovedindholdet

Eye Candy


Mange af mine blogindlæg handler, som I ved om, at vi skal huske at forkæle os selv. Jeg vil ikke kommentere mere på det, andet end at sige, at jeg i over et halvt år har abonneret på måneds forkælelsen fra LadyBox. Jeg tror faktisk aldrig, at jeg har skrevet om denne boks før herinde.

Jeg har i flere år abonneret på Goodiebox, hvilket jeg har stoppet med for nogle måneder siden, da jeg savnede, at der blev lagt lidt mere i forkælelsen. Derfor fik jeg øjnene op for Lady Box, som giver forkælelse for både krop og sind.

I alle måneds boksene finder jeg udover dejlige skønhedsprodukter også nyheder og gamle kendinge fra verdenen som min mave holder en del af. Det kan være alt fra chips, slik og proteinbarer.

Hver måned er der et tema, og i januar måneds boks har det været Eye Candy. Og det er virkelig slik for øjnene som er i denne boks.

I boksen var følgende:
Øjenvippebukker fra Vintage Cosmetics
Mascara fra Gosh
Eye Gel fra Cossy
Make-up pung fra Miss Etoilé
Læbepomade fra Ziaja
Madbar fra Ration
Godt og blandet slik fra Malaco

Boksen er som tidligere nævnt en boks som kommer hver måned. Den koster 179 kroner om måneden inklusiv fragt. I januar boksen er der for en værdi af 662 kroner, og alle produkter i denne boks er i fuld størrelse.

Øjenvippebukker fra Vintage Cosmetics
En rigtig fin øjenvippebukker i flot rosa guld farve. Bukkeren fungerer sådan at man inden make-up kan bukke sine øjenvipper, så de buer mere. Den fungerer fint, dog kan jeg ikke mærke den store effekt, da mine øjenvipper i forvejen er lange, så de buer automatisk. Men til andre, er den helt sikkert en stor hjælp.



Mascara, Rebel Eye, fra Gosh
En fin og slank mascara i sort var også med i boksen i sidste måned, hvilket passer perfekt, for jeg var ved at mangle. Den lange og tynde børste i mascaraen er rigtig nem at bruge. Jeg har aldrig haft en mascara med sådan en børste. Det er så nemt at ramme alle vipperne med få strøj, dog skal jeg lægge en del lag for at man kan se den. Men jeg er ret vild med den, og den er kommet i brug med det samme.


Eye Gel fra Cossy
Denne øjen gel fra Cossy er relativ god. Denne gel i fuldstørrelse og lavet i en tynd tube, som gør at den er så smart at have med i f.eks. toilettasken, og med på farten. Den gennemsigtige gel, er parfumefri, så den dufter ikke af noget, men er så nem at smørre ind i huden. Denne gel kan smørres om øjnene både morgen og aften, og skulle gerne i denne kolde tid være god til at give fugt til øjenomgivelserne, som er rigtig sart i denne tid. Jeg synes den er okay god. Det er ikke den bedste øjencreme som jeg har, men det er bestemt en creme som jeg er begyndt at bruge hver aften, sammen med min øvrige rutiner.


Make-up pung fra Miss Etoilé
Jeg må indrømme at jeg elsker Miss Etoilés produkter. De fleste kender helt sikkert designet med de smukke øjne, som er at finde på alt fra kopper til termoflasker, og nu også på make-up punge. Jeg har allerede taget denne make-up pung med på farten, hvor den passer til de lidt mindre tynde produkter. Jeg har kommet mine øjenprodukter og løbeprodukter i, alt fra mascara, øjencreme og læbepomade. Den er gennemsigtig, hvilket er okay, så man let kan finde det man leder efter. Dette er nok min favotir i denne måneds boks.


Læbepomade fra Ziaja
En rigtig lækker læbepomade, som er relativ fast i konsistensen i starten, men er så nem at blødgøre med læberne. Det er længe siden at jeg har haft så god en læbepomade som denne. Smagen og duften er rigtig god, og indeholder olivenolie, A- og E-vitamin, provitamin B5, og sheasmør. Denne er også blevet en fast del af min rutine om aftenen, hvor jeg tit oplever at mine læber er blevet noget tørre efter jeg har børstet tænder.


Madbar fra Ration
Hver måned er der også lækkerier til maven i boksene. I denne måned er der blandt andet denne bar med. Jeg har stadig tilgode at smage den, men jeg er spændt. Denne madbar fra Ration smager af æble, mango og passionsfrugt, hvilket jeg tror smager skønt.


Godt og blandet slik fra Malaco 
Denne slikpose fra Malaco er endelig kommet med i LadyBoxen i fuldstørrelse. Der har før været små prøver med, og jeg har været ret imponeret over denne, da der er 30 % mindre sukker i. Jeg har altid været lidt skeptisk over det, men jeg må indrømme at jeg ikke mangler de 30 % mere sukker. Jeg har dog ikke læst på indholdet, men jeg tænker at det må være skiftet ud med sukkerstoffer i stedet for. Men det vigtigste, i hvertfald for mig er, at det smager rigtig godt. Så posen passer perfekt til en omgang weekend hygge.


Alt i alt er det en spændende boks. Det er tit at man måske finder et enkelt produkt, som man gerne vil købe igen en anden gang. Men i denne boks var det både mascaraen, læbepomaden, og også slikket, som jeg vil købe igen, og selvfølgelig make-up pungen som jeg også er vild med.



Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Boganmeldelse af Den forstenede greve Reklame/Anmeldereksemplar - Jeg har fået bogen "Den forstenede greve" tilsendt fra forlaget Forfatterskabet . Bogen er skrevet af de to ejere af forlaget nemlig, tvillingebrødrene Søren og Morten Ellemose. Bogen "Den forstenede greve" er en sammensat bog af 15 noveller, som selvom hver novelle er en historie for sig, bliver kædet sammen til en samlet fortælling. Selve historien handler om en journalist, som bliver kontaktet angående en historie. Det eneste som er noteret er en adresse. Mystikken er der, for hvilken historie er der tale om? Journalisten møder greven, som har tiden imod sig. Grevens krop bliver mere og mere forstenet for hvert minut der går. Det er ikke bare én historie, som skal fortælles, men flere. En historie for hver novelle. Har journalisten nok papir med på sin blok, og har han nok bånd på sin diktafon? Og hvad med greven, når han at få fortalt alle de planlagte historier inden tiden er forbi? Som tidligere
I sorgens hus Reklame - Jeg har fået bogen “I sorgens hus” tilsendt til anmeldelse af forfatter Louise Winther. Bogen er udgivet gennem forlaget Forfatterskabet . Jeg bliver altid så glad og overrasket over at blive tilbudt bøger til anmeldelse, for udover at jeg elsker at læse, så elsker jeg også at give mine holdninger videre, både her på bloggen, men også på mine sociale medier. Bogen “I sorgens hus” er en samling af digte som Louise har skrevet til hendes mor, som hun mistede sidste år (2023).  Digtene bærer præg af selvfølgelig sorg, men også savn, og de ord som vi kan relatere til ved sorg og savn beskriver Louise så poetisk. Vi kan alle relatere til sorgen, også selvom vi måske ikke har mistet vores mor. Det er ikke første gang Louise Winther skriver om sorg. Hun har tidligere udgivet to bøger om sorg, og det er virkelig ikke alle som kan sætte ord på sorg, men det kan Louise Winther. Digtene handler alle om savn og sorg, som tidligere beskrevet, men vores mor kan betyde så mege
Boganmeldelse af Halløj på Christiansborg Reklame/anmelder-eksemplar: Jeg har fået bogen "Halløj på Christiansborg" til anmeldelse fra forlaget Forfatterskabet, hvilket har været et spændende bekendtskab, men det kommer jeg tilbage til om lidt. "Halløj på Christiansborg", skrevet af Morten og Søren Ellemose, forlaget Forfatterskabet.dk . Bogen "Halløj på Christiansborg" er en satirisk bog, som handler, som også titlen lyder, på Christiansborg, altså er det en politisk satire.  Jeg er ret vild med politisk satire, da man skal være vågen, og virkelig følge med, når man læser den. Det er ikke den en slags bog, hvor man kan slappe af helt på samme måde, som man kan med andre bøger. Men det er også derfor, at jeg er vild med satire. Vi er vant til satire i tv-programmer samt i tegneserier eller billedbøger, men jeg synes det er for sjældent, at vi møder en roman som underholder os med satire, for underholdning er der massere af i denne bog, i hvert fald hvis ma