Gå videre til hovedindholdet

Fugtgivende hudpleje med Dove



I samarbejde med Dove og Buzzador er jeg blevet udvalgt, som tester til Doves nye shower creme, som er en lækker selvforkælelse til at tage med i badet.

Jeg har den seneste uge prøvet denne shower creme af, hvor jeg har brugt den hver dag, og den giver virkelig en god forkælelse til kroppen.

Blandt disse testere har vi selv kunne vælge mellem 5 forskellige slags, hvor de er opdelt i tre kategorier, nemlig deres "Deeply Nourishing", "Reviving" samt "Nourishing Secrets".

Deeply Nourishing, vil jeg kalde den almindelige, da det minder mest om den almindelige Dove, altså Dove med den neutrale duft. Reviving er som to varianter - agurk & grøn te, og granatæble & hibiscus te. Nourishing Secrets har også to varianter nemlig kokos & mandelmælk og lotusblomst & risvand.

Vi som testere kunne som sagt selv vælge, hvilken slags vi ville prøve, og jeg valgte den med lotusblomst og risvand. Glæden var stor, da den kom relativt hurtigt med posten, og jeg kunne ikke vente med at komme i gang med at prøve den. Mine forventninger var nemlig store, for Dove fortæller nemlig, at disse nyheder indeholder hudens naturlige fugtgivere for en blød og langvarigt nærende effekt.

Min ærlige mening om produktet er, at den dufter rigtig dejligt at blomster, og når den bliver fordelt godt på kroppen, cremer den op, så man får både en god vask og hudpleje i samme produkt.
Dog synes jeg, at den er mere et eksklusivt produkt, frem for en daglig vask. Det er sikkert også det som er meningen, men jeg håbede lidt, at den ville have været begge dele, altså både en dyb vask og en cremet forkælelse. Her synes jeg mest den egner sig til en selvforkælelses dag, måske en weekend eller efter en stranddag, hvor kroppen skal have en god fugt.

Efter hverdagens stress og jag, for eksempel efter en hårdt arbejdende arbejdsdag, synes jeg, det er svært at få snavs og sved rigtig af, sådan i dybden. Derfor er min anbefaling, at denne shower creme er perfekt til selvforkælelses dagen, men ikke til snavs og sved.

Et ekstra plus til disse nye Dove, er at flaskerne er lavet i en 100 % genanvendt flaske (dog uden proppen), hvilket også er godt, især i denne tid, hvor vi tænker en del på genanvendelse.

Jeg håber, at I fandt denne anmeldelse informativ. Inde på min Instagram (Pippibou) fortæller jeg næsten hver dag om produkter både om hudpleje, makeup og faktisk også om mad. I er velkomne til at følge med der, hvor jeg også kommer mere i dybden, med min ærlige mening om diverse produkter.



Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Boganmeldelse af Den forstenede greve Reklame/Anmeldereksemplar - Jeg har fået bogen "Den forstenede greve" tilsendt fra forlaget Forfatterskabet . Bogen er skrevet af de to ejere af forlaget nemlig, tvillingebrødrene Søren og Morten Ellemose. Bogen "Den forstenede greve" er en sammensat bog af 15 noveller, som selvom hver novelle er en historie for sig, bliver kædet sammen til en samlet fortælling. Selve historien handler om en journalist, som bliver kontaktet angående en historie. Det eneste som er noteret er en adresse. Mystikken er der, for hvilken historie er der tale om? Journalisten møder greven, som har tiden imod sig. Grevens krop bliver mere og mere forstenet for hvert minut der går. Det er ikke bare én historie, som skal fortælles, men flere. En historie for hver novelle. Har journalisten nok papir med på sin blok, og har han nok bånd på sin diktafon? Og hvad med greven, når han at få fortalt alle de planlagte historier inden tiden er forbi? Som tidligere
I sorgens hus Reklame - Jeg har fået bogen “I sorgens hus” tilsendt til anmeldelse af forfatter Louise Winther. Bogen er udgivet gennem forlaget Forfatterskabet . Jeg bliver altid så glad og overrasket over at blive tilbudt bøger til anmeldelse, for udover at jeg elsker at læse, så elsker jeg også at give mine holdninger videre, både her på bloggen, men også på mine sociale medier. Bogen “I sorgens hus” er en samling af digte som Louise har skrevet til hendes mor, som hun mistede sidste år (2023).  Digtene bærer præg af selvfølgelig sorg, men også savn, og de ord som vi kan relatere til ved sorg og savn beskriver Louise så poetisk. Vi kan alle relatere til sorgen, også selvom vi måske ikke har mistet vores mor. Det er ikke første gang Louise Winther skriver om sorg. Hun har tidligere udgivet to bøger om sorg, og det er virkelig ikke alle som kan sætte ord på sorg, men det kan Louise Winther. Digtene handler alle om savn og sorg, som tidligere beskrevet, men vores mor kan betyde så mege
Boganmeldelse af Halløj på Christiansborg Reklame/anmelder-eksemplar: Jeg har fået bogen "Halløj på Christiansborg" til anmeldelse fra forlaget Forfatterskabet, hvilket har været et spændende bekendtskab, men det kommer jeg tilbage til om lidt. "Halløj på Christiansborg", skrevet af Morten og Søren Ellemose, forlaget Forfatterskabet.dk . Bogen "Halløj på Christiansborg" er en satirisk bog, som handler, som også titlen lyder, på Christiansborg, altså er det en politisk satire.  Jeg er ret vild med politisk satire, da man skal være vågen, og virkelig følge med, når man læser den. Det er ikke den en slags bog, hvor man kan slappe af helt på samme måde, som man kan med andre bøger. Men det er også derfor, at jeg er vild med satire. Vi er vant til satire i tv-programmer samt i tegneserier eller billedbøger, men jeg synes det er for sjældent, at vi møder en roman som underholder os med satire, for underholdning er der massere af i denne bog, i hvert fald hvis ma