Gå videre til hovedindholdet

November forkælelse fra LadyBox


Det er blevet tid til at bedømme min november boks fra LadyBox. Ladyboxen plejer at komme en uge inden min Goodiebox, men i november kom disse to bokse i samme uge, og ovenikøbet på samme dag. Dermed er der dejlig selvforkælelse, som nogle gange holder mere end en måned.

Det er vigtigt, at vi husker på at forkæle os selv, og disse månedsbokse husker mig på selvforkælelsen, og åbner mine øjne for nye produkter og andre brands, end jeg kender.

Temaet for novembers Ladybox er "Get ready", og de lægger med produkterne vægt på, at vi skal huske at forkæle vores hud og fremhæve vores skønhed. Derfor er produkterne en blanding af ansigtsprodukter, lidt makeup og makeuppung, og den perfekte snack på farten.

Produkter i boxen:
Peel of mask fra Jorgobé 
Dagcreme fra Ecooking
Lip glace fra Sandstone Scandinavia
Øjenskygge fra Gosh
Makeuppung fra Glov 
Micellar Scrub fra Ziaja 
Ristede nødder fra Nutisal 

Peel of mask fra Jorgobé, er som navnet lyder en maske med peel of effekt. Den sorte masse smørres på huden rundt om mund og øjne, eller i de områder hvor man har problemer med hudorme, fedtet hud, eller hvor porerne skal renses i dybden. Jeg har ikke så meget erfaring med peel of masker. Dette er den anden slags, som jeg prøver, men jeg må sige, at jeg var ret vild med den. Det eneste minus var/er at den er ret flydende, så den kom til at løbe lidt hurtigere ud af tuben, så jeg ikke helt kunne følge med, når masken skulle smørres ud i ansigtet. Jeg har brugt masken i de områder, hvor jeg mest har fedtet hud, og ellers i de områder som kan blive "angrebet" af hudorme, blandt andet i panden, over næsen, og på hagen. Jeg er ret vild med denne peel of maske, og må indføre, at jeg i hvert fald bruger den en gang om ugen.

Dagcreme fra Ecooking. Da jeg første gang åbnede for den lille krukke med dagcremen fra Ecooking, var min første tanke, at den er temmelig tyk i konsistensen. Duften er ret speciel og minder mig om en rosenbusk. Denne creme vil nok være min favorit dagcrem her i den kolde tid. Min hud har brug for ekstra fugt om vinteren, og med den lidt fede konsistens, passer den perfekt, især efter en dybdegående rens, hvor min hud tit bliver mere tør. Ved at den har den konsistens, bliver den også drøj i brug, men er et dejlig selvforkælelses produkt.


Lip glace fra Sandstone Scandinavia. Jeg er aldrig så stor fan af Lip glace eller Lipgloss, da jeg synes at de fedter meget. Denne Lip glace er i farven Innocent, og farven minder meget om min egen læbe-farve, som så bare får et "glossiere look". Produktet blev præsenteret som en fugtgivende lipgloss, som ikke skulle være klistret. Fugtgivende må jeg give dem ret i, men jeg får stadig klistre-følelsen. Alt i alt en fin lipgloss, hvis man er vild med dem, men for mig lidt øv, da jeg er mere til matte læber.




Øjenskygge fra Gosh, i to flotte lilla nuancer. Normalt synes jeg, at Gosh er et lidt billigere makeup-brand, og dermed synes jeg ikke, at kvaliteten er så god. Jeg har tit oplevet, at øjenskyggen kan lægge sig under øjet eller på kinderne efter nogle timer. Men med denne øjenskygge var jeg godt tilfreds, og når man mikser de to farver på øjenlåget, bliver det rigtig flot. Det er bestemt en øjenskygge. som jeg bruger på de hverdage, hvor der skal ske lidt ekstra.



Makeuppung fra Glov, som er lavet af kork. Dette er et helt nyt produkt fra Glov, og er perfekt hvis man gerne vil have produkter med god samvittighed, som er godt for miljøet. Kvaliteten er god, og størrelsen perfekt til de produkter man vil have med på farten. Genialt initiativ. 



Micellar Scrub fra Ziaja, er en let rens med scrub effekt. De små korn i scrubben eksfolierer huden perfekt, og kan bruges både morgen og aften. Dog synes jeg, at min hud ikke har brug for den eksfolierende effekt så tit, så jeg bruger den som aftenrens. Men man skal lige vænne sig til den gel-agtige konsistens, som er sammen med scrub effekten. Men den dufter dejligt, og ved at den indeholder acai bær og shea smør, bliver huden ikke udtørret. Dette er en helt vild nem let-rens, og jeg synes ikke man skal bruge så meget af gangen, så den er drøj i brug. Jeg kommer tit til at tage for meget ud af tuben, hvilket er synd, så det skal man være opmærksom på.


Ristede nødder fra Nutisal. Jeg glæder mig altid til at se hvilke lækkerier af snacks, som er med hver måned, og denne måned var det en blanding af risede nødder, hvilket er lækkert. De smagte rigtig godt, og kan bestemt anbefales, hvis man trænger til en sundere snack.


Det tager altid tid for mig at skrive disse indlæg om månedsboksene, da jeg gerne vil prøve tingene godt af, inden jeg kan give min bedømmelse af dem. Ladyboxen for december-måned er allerede kommet til mig med posten, og jeg er i gang med at prøve tingene af, og så skal der selvfølgelig nok komme et indlæg med det. Men det bliver nok først i januar. Jeg håber, at I vil kigge forbi, når det udkommer.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Boganmeldelse af Den forstenede greve Reklame/Anmeldereksemplar - Jeg har fået bogen "Den forstenede greve" tilsendt fra forlaget Forfatterskabet . Bogen er skrevet af de to ejere af forlaget nemlig, tvillingebrødrene Søren og Morten Ellemose. Bogen "Den forstenede greve" er en sammensat bog af 15 noveller, som selvom hver novelle er en historie for sig, bliver kædet sammen til en samlet fortælling. Selve historien handler om en journalist, som bliver kontaktet angående en historie. Det eneste som er noteret er en adresse. Mystikken er der, for hvilken historie er der tale om? Journalisten møder greven, som har tiden imod sig. Grevens krop bliver mere og mere forstenet for hvert minut der går. Det er ikke bare én historie, som skal fortælles, men flere. En historie for hver novelle. Har journalisten nok papir med på sin blok, og har han nok bånd på sin diktafon? Og hvad med greven, når han at få fortalt alle de planlagte historier inden tiden er forbi? Som tidligere
I sorgens hus Reklame - Jeg har fået bogen “I sorgens hus” tilsendt til anmeldelse af forfatter Louise Winther. Bogen er udgivet gennem forlaget Forfatterskabet . Jeg bliver altid så glad og overrasket over at blive tilbudt bøger til anmeldelse, for udover at jeg elsker at læse, så elsker jeg også at give mine holdninger videre, både her på bloggen, men også på mine sociale medier. Bogen “I sorgens hus” er en samling af digte som Louise har skrevet til hendes mor, som hun mistede sidste år (2023).  Digtene bærer præg af selvfølgelig sorg, men også savn, og de ord som vi kan relatere til ved sorg og savn beskriver Louise så poetisk. Vi kan alle relatere til sorgen, også selvom vi måske ikke har mistet vores mor. Det er ikke første gang Louise Winther skriver om sorg. Hun har tidligere udgivet to bøger om sorg, og det er virkelig ikke alle som kan sætte ord på sorg, men det kan Louise Winther. Digtene handler alle om savn og sorg, som tidligere beskrevet, men vores mor kan betyde så mege
Boganmeldelse af Halløj på Christiansborg Reklame/anmelder-eksemplar: Jeg har fået bogen "Halløj på Christiansborg" til anmeldelse fra forlaget Forfatterskabet, hvilket har været et spændende bekendtskab, men det kommer jeg tilbage til om lidt. "Halløj på Christiansborg", skrevet af Morten og Søren Ellemose, forlaget Forfatterskabet.dk . Bogen "Halløj på Christiansborg" er en satirisk bog, som handler, som også titlen lyder, på Christiansborg, altså er det en politisk satire.  Jeg er ret vild med politisk satire, da man skal være vågen, og virkelig følge med, når man læser den. Det er ikke den en slags bog, hvor man kan slappe af helt på samme måde, som man kan med andre bøger. Men det er også derfor, at jeg er vild med satire. Vi er vant til satire i tv-programmer samt i tegneserier eller billedbøger, men jeg synes det er for sjældent, at vi møder en roman som underholder os med satire, for underholdning er der massere af i denne bog, i hvert fald hvis ma