Gå videre til hovedindholdet

Februar måneds forkælelse fra Goodiebox



Det er blevet tid til et nyt blogindlæg, om månedens Goodiebox. Denne gang selvfølgelig februar. Tiden er kommet hvor marts Goodiebox er kommet ind af døren, og jeg har indtil nu haft tiden til at prøve alle produkterne af fra februars boks, så jeg ved på nuværende tidspunkt, hvilke produkter, som jeg kunne finde på at købe igen.

Temaet i februar boxen er "Powered by", og sætter fokus på, at der uden "me-time" så duer heltinden ikke. Det vil sige, at ved selvforkælelse, får vi kvinder den superpower, som vi har brug for i hverdagen. Og denne superpower er der sat ekstra fokus på i denne måneds box. Der er nemlig produkter til både hænder, hår og negle.

Efter min mening har det faktisk været den bedste boks længe. De fleste produkter har jeg været vild med, og de er brugt flere gange, og vil også blive brugt i fremtiden.

Februar er jo tættere på foråret, og det bærer boksen også præg af. Denne måneds boks er nemlig solskinsgul, og det giver altid godt humør. I denne boks er der fem produkter, hvor de fire af dem er i fullsize.

Månedens produkter:
LUXIE Medium Fan Brush
Hair Gummies fra HairLust
Banana Setting Powder fra Bellápierre Cosmetics
Hand Cream fra Raunsborg
Rock Nail Hardening Base Coat fra Mesauda Milano


Februar 2019's Goodieboxs produkter:
LUXIE Medium Fan Brush - Dette er en bestemt børste til ansigtet, som man kan bruge til at fremhæve sine stærkeste ansigtstræk. Den er god, hvis man bruger highlighter, gerne på kindbenet og næseryggen. Børsten er rigtig blød, og i en dejlig kvalitet, og er faktisk lavet af veganske materialer. Denne børste fra LUXIE koster 118 kroner.


Hair Gummies fra HairLust - Disse smarte vingummier, som har vitaminer i til håret, er nok de mest omtalte i denne boks. Alle har faktisk været vilde med dem. Og det er bestemt en nem måde at få vitaminer, som styrker vores hår. Disse vingummier dufter og smager dejligt af jordbær. Dog har de en lidt anderledes konsistens. Men hvor er det nemt, at man spiser sådanne 3 vingummier sammen med f.eks. sin morgenmad og resten af vitaminerne, som man bestemt ikke må glemme. I disse små lyserøde vingummi er følgende vitaminer: Biotin, Folsyre, Zink, B5, B6 og B12. Dette produkt er det eneste som ikke var i en fullsize. Normalt er der 90 stk i en bøtte, hvor der i denne var 45 stk, det vil sige til 15 dage. Om de hjælper det synes jeg faktisk de gør. Selvfølgelig sker der ikke mirakler med håret, men jeg synes at der er blevet lidt sundere at kigge på, og måske også blødere. En bøtte med 90 stk koster 249 kroner.

Banana Setting Powder fra Bellápierre Cosmetics - Dette er som navnet lyder en banana powder, som er en slags pudder, som man ligger under sin make up. Den giver en gullig undertone, som neutralisere mørke rander, rødme, og skulle give ansigtet et frisk pust. For mig er det nok den eneste ting i boksen, som ikke rigtig siger mig noget. Jeg kan ikke rigtig fornemme, at den er på min hud, og tror lidt at denne gullige pudder vil passe bedre til en kvinde med mere glød. I denne banana powder er der ca. 4 gram i, og koster 186 kroner.


Hand Creme fra Raunsborg - Denne håndcreme har jeg købt og prøvet før, og er en succes hver gang. Cremen, og faktisk også resten af Raunsborgs produkter, er fuld af naturlige ingredienser. Håndcremen dufter så dejligt af naturlighed, hvis det giver mening. Det, jeg mener er, at cremen dufter dejligt, men duften tager ikke over, som det ofte sker med andre håndcremer. Jeg elsker når en creme dufter dejligt, men samtidig at man kan fornemme at det er et naturligt produkt. Raunsborg beskriver faktisk duften perfekt på deres hjemmeside, de skriver nemlig at denne håndcreme dufter af birk, og det er faktisk denne naturlige duft, jeg prøver at beskrive. Håndcremen har en dejlig konsistens, og den suger godt ind i huden, og bliver faktisk inde i huden. Jeg bruger mine hænder meget i hverdagen, og det betyder også, at mine hænder ofte er tørre og revner. Når jeg tit bruger håndcreme, føles det ofte som om cremen bliver vasket af, når jeg vasker hænder. Men det sker bestemt ikke ved Raunsborgs håndcreme. I en tube er der 100 ml, og den koster 125 kroner.


Rock Nail Hardening Base Coat fra Mesauda Milano - Dette er en klar neglelak, som både kan bruges som over- og underlak, men også som almindelig neglelak. Som jeg tidligere har beskrevet bruger jeg mine hænder meget. Og det stiller også nogle krav, når jeg bruger neglelak. Den skal holde, for jeg gider heller ikke have hænder med kun lidt neglelak på. Jeg har prøvet denne neglelak både som over- og underlak, men også "bare" som neglelak. Aldrig har jeg været så glad for en neglelak som denne. Jeg har brugt den rigtig meget. Det tager altid tid at tage neglelak på, især når neglene skal tørre efter underlakken, selve neglelakken, og så overlakken igen. Og lakken på neglene er altid ekstra sensitive på selve dagen hvor det er lagt, det er det også i denne lak. Men dagene efter var det en stor succes. Neglelakken, hvor jeg lagde over- og underlak og en farvet neglelak, holdt i en uge, og det er rigtig meget for mit vedkommende, når jeg bruger mine hænder så meget som jeg gør. Jeg skal nemlig både kunne vaske op, og vaske tøj i hånden, hvor neglelakken skal kunne holde. Jeg har brugt lakken som klar lak flere gange, og neglene er flotte skinnende længe. Og som ekstra plus, så ser man ikke når lakken begynder at blive slidt af. Lakken koster 69 kroner.


Sammenlagt har der været produkter i februar boksen for mindst 495 kroner i fullsize produkter. Goodiebox er et firma, hvor man har et månedligt abonnement. En månedsboks koster 169 kroner inkl. fragt, og man oplever nye produkter hver måned. Og som tidligere nævnt møder jeg nye produkter, som jeg ser an, og ser på om jeg kunne finde på at købe en anden gang.
Kig nærmere på Goodiebox hjemmeside, hvis du interesserer dig for beauty: www.goodiebox.dk/

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Boganmeldelse af Den forstenede greve Reklame/Anmeldereksemplar - Jeg har fået bogen "Den forstenede greve" tilsendt fra forlaget Forfatterskabet . Bogen er skrevet af de to ejere af forlaget nemlig, tvillingebrødrene Søren og Morten Ellemose. Bogen "Den forstenede greve" er en sammensat bog af 15 noveller, som selvom hver novelle er en historie for sig, bliver kædet sammen til en samlet fortælling. Selve historien handler om en journalist, som bliver kontaktet angående en historie. Det eneste som er noteret er en adresse. Mystikken er der, for hvilken historie er der tale om? Journalisten møder greven, som har tiden imod sig. Grevens krop bliver mere og mere forstenet for hvert minut der går. Det er ikke bare én historie, som skal fortælles, men flere. En historie for hver novelle. Har journalisten nok papir med på sin blok, og har han nok bånd på sin diktafon? Og hvad med greven, når han at få fortalt alle de planlagte historier inden tiden er forbi? Som tidligere
I sorgens hus Reklame - Jeg har fået bogen “I sorgens hus” tilsendt til anmeldelse af forfatter Louise Winther. Bogen er udgivet gennem forlaget Forfatterskabet . Jeg bliver altid så glad og overrasket over at blive tilbudt bøger til anmeldelse, for udover at jeg elsker at læse, så elsker jeg også at give mine holdninger videre, både her på bloggen, men også på mine sociale medier. Bogen “I sorgens hus” er en samling af digte som Louise har skrevet til hendes mor, som hun mistede sidste år (2023).  Digtene bærer præg af selvfølgelig sorg, men også savn, og de ord som vi kan relatere til ved sorg og savn beskriver Louise så poetisk. Vi kan alle relatere til sorgen, også selvom vi måske ikke har mistet vores mor. Det er ikke første gang Louise Winther skriver om sorg. Hun har tidligere udgivet to bøger om sorg, og det er virkelig ikke alle som kan sætte ord på sorg, men det kan Louise Winther. Digtene handler alle om savn og sorg, som tidligere beskrevet, men vores mor kan betyde så mege
Boganmeldelse af Halløj på Christiansborg Reklame/anmelder-eksemplar: Jeg har fået bogen "Halløj på Christiansborg" til anmeldelse fra forlaget Forfatterskabet, hvilket har været et spændende bekendtskab, men det kommer jeg tilbage til om lidt. "Halløj på Christiansborg", skrevet af Morten og Søren Ellemose, forlaget Forfatterskabet.dk . Bogen "Halløj på Christiansborg" er en satirisk bog, som handler, som også titlen lyder, på Christiansborg, altså er det en politisk satire.  Jeg er ret vild med politisk satire, da man skal være vågen, og virkelig følge med, når man læser den. Det er ikke den en slags bog, hvor man kan slappe af helt på samme måde, som man kan med andre bøger. Men det er også derfor, at jeg er vild med satire. Vi er vant til satire i tv-programmer samt i tegneserier eller billedbøger, men jeg synes det er for sjældent, at vi møder en roman som underholder os med satire, for underholdning er der massere af i denne bog, i hvert fald hvis ma