Gå videre til hovedindholdet

Goodiebox april 2019



April måneds Goodiebox er ankommet med posten, og det er tid for mig til, at komme med mine meninger og anmeldelser på de produkter som var med i boksen.

Temaet for april måned er "Dancing In The Rain". Goodiebox gør meget for at vi skal huske at se lyst på tilværelsen, selvom der kommer nogle øv-dage. Der kommer regnvejsdage, hvor det føles som om at alt går galt, mens andre dage går perfekt. Men disse øv-dage er forskellige alt efter hvem som ser det. Goodiebox vil i denne måned sætte fokus på at selvom der er øv-dage, så kan produkterne fra april måned måske lysne disse dage lidt op.

Goodiebox vil også gerne have at vi husker at forkæle hinanden. Derfor kan vi forkæle hinandens veninder med en rabat på den første Goodiebox. Det vil sige, at hvis du som kvinde ønsker at abonnere på en Goodiebox hver måned, kan du få den første boks for halvpris. Normalprisen for en boks hver måned fyldt med selvforkælelse er 169 kroner inkl. fragt. Hvis du er interesseret i det, kan du bare kontakte mig.

Som noget nyt er der også kommet en boks til mænd. Dette er dog ikke et månedentligt abonnement. Men hvis det har interesse, kan du klikke på dette link, og læse mere: KLIK

April måneds Goodiebox:
  • Hair Steam Mask fra Miqura
  • H2O Tan Drops Face fra James Read
  • Detangler Brush fra Goodiebox
  • Exfoliating Body Scrubber fra Daily Concepts
  • Anti Social Climber Nail Polish fra Nails Inc.
  • Rain Eau de Parfum fra Clean

Hair Steam Mask fra Miqura er en hår maske, lavet lidt som en badehætte, hvor næringen til håret sidder i hætten, som sættes uden på håret, når håret er vådt. Næringen i masken er bl.a. arganolie, silkeaminosyrer og essentielle olier. Efter jeg har prøvet denne maske, har mit hår fået en dejlig selvforkælelse, og jeg skal bestemt have købt denne hårmaske en anden gang. Det eneste minus ved den er, at når man har langt hår, kan det være svært at få alt håret op under hætten, og i det tilfælde havde det måske været nemmere at bruge en hårkur på tube eller krukke. Men denne er super smart og dufter dejligt at roser.


H2O Tan Drops Face fra James Read, er en slags olie i en flaske som giver kulør til ansigtet. Flasken er udstyret med en pipette, hvor det er vigtigt ikke at bruge mere end 1-3 dråber pr. gang, ellers giver det for meget farve. Dråberne tilsættes i ens ansigtscreme, og giver huden flot kulør. Samtidigt med at det giver ansigtet tan, er der også aloe vera og hyaluronsyre, så ansigtet også får fugt. Efter jeg har brugt 2 dråber i min dagcreme hver morgen, har jeg fået en flot glød i ansigtet. En dejlig mulighed for at blive lidt forårsbrun selvom man som mig, næsten aldrig får en rigtig glød, da jeg er meget lys.


Detangler Brush fra Goodiebox, er en hårbørste uden håndtag. Børsten passer perfekt i min lille hånd, og den fungerer helt fint. Dog har jeg lidt problemer med at få børstet det nederste af mit lange hår. Så jeg tænker at børsten måske er nemmere hvis man ikke har længere hår end pagehår. Men det er bestemt en børste, som jeg bruger en gang imellem, især da ikke alle børsterne er lige lange, og derfor gør det nemt at rede håret igennem. Dog kommer jeg ikke til at bruge den, når jeg lige har vasket hår, da det i dette tilfælde er vigtigt at håret bliver reddet godt igennem.


Exfoliating Body Scrubber fra Daily Concepts, er en slags svamp med skrubbe effekt, som skrubber de døde hudsceller af kroppen, og samtidigt eksfolierer. Denne scrubber er en god ide, hvis man ønsker en rigtig selvforkælsestid i badet, hvor hele kroppen skal have en spa-tur. Den virker rimmelig godt, dog skal jeg nok prøve den flere gange, før den har den rette effekt.


Anti Social Climber Nail Polish fra Nails Inc. er en neglelak, i denne boks i en rosa farve. Det er en rigtig pæn neglelak, og den brede børste gør at det er nemmere at lægge lakken på neglene. Det eneste minus er at det er rigtig svært at få låget af. Et firkantet låg er bare ikke praktisk, og især hvis man har svage hænder er det næsten umuligt at få låget af. Jeg har dog taget det firkantede låg af, da der inden under stadig er et lille stort skruelåg, og med denne fungerer den rigtig godt.


Rain Eau de Parfum fra Clean, er en prøve på Cleans nye parfume, som hedder Rain. Den dufter dejligt frisk, og er en udmærket parfume at have på. Prøven er lavet, som en roll-on effekt, som gør at det er nemt at have parfumen med i tasken, og rulle på huden uden at andre måske får ubehag ved parfume duften.


Alt i alt er det en fin boks i denne måned. Jeg har fået prøvet produkter og mærker, som jeg ikke har prøvet før. Jeg har også fået en klarhed på, hvad som fungerer til mig, og hvad som ikke gør. Vi er alle forskellige, og derfor er det også svært at få sådan en boks til at passe til alle. Produkterne passer perfekt til en regnvejsdag, hvor kroppen skal forkæles.


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Boganmeldelse af Den forstenede greve Reklame/Anmeldereksemplar - Jeg har fået bogen "Den forstenede greve" tilsendt fra forlaget Forfatterskabet . Bogen er skrevet af de to ejere af forlaget nemlig, tvillingebrødrene Søren og Morten Ellemose. Bogen "Den forstenede greve" er en sammensat bog af 15 noveller, som selvom hver novelle er en historie for sig, bliver kædet sammen til en samlet fortælling. Selve historien handler om en journalist, som bliver kontaktet angående en historie. Det eneste som er noteret er en adresse. Mystikken er der, for hvilken historie er der tale om? Journalisten møder greven, som har tiden imod sig. Grevens krop bliver mere og mere forstenet for hvert minut der går. Det er ikke bare én historie, som skal fortælles, men flere. En historie for hver novelle. Har journalisten nok papir med på sin blok, og har han nok bånd på sin diktafon? Og hvad med greven, når han at få fortalt alle de planlagte historier inden tiden er forbi? Som tidligere
I sorgens hus Reklame - Jeg har fået bogen “I sorgens hus” tilsendt til anmeldelse af forfatter Louise Winther. Bogen er udgivet gennem forlaget Forfatterskabet . Jeg bliver altid så glad og overrasket over at blive tilbudt bøger til anmeldelse, for udover at jeg elsker at læse, så elsker jeg også at give mine holdninger videre, både her på bloggen, men også på mine sociale medier. Bogen “I sorgens hus” er en samling af digte som Louise har skrevet til hendes mor, som hun mistede sidste år (2023).  Digtene bærer præg af selvfølgelig sorg, men også savn, og de ord som vi kan relatere til ved sorg og savn beskriver Louise så poetisk. Vi kan alle relatere til sorgen, også selvom vi måske ikke har mistet vores mor. Det er ikke første gang Louise Winther skriver om sorg. Hun har tidligere udgivet to bøger om sorg, og det er virkelig ikke alle som kan sætte ord på sorg, men det kan Louise Winther. Digtene handler alle om savn og sorg, som tidligere beskrevet, men vores mor kan betyde så mege
Boganmeldelse af Halløj på Christiansborg Reklame/anmelder-eksemplar: Jeg har fået bogen "Halløj på Christiansborg" til anmeldelse fra forlaget Forfatterskabet, hvilket har været et spændende bekendtskab, men det kommer jeg tilbage til om lidt. "Halløj på Christiansborg", skrevet af Morten og Søren Ellemose, forlaget Forfatterskabet.dk . Bogen "Halløj på Christiansborg" er en satirisk bog, som handler, som også titlen lyder, på Christiansborg, altså er det en politisk satire.  Jeg er ret vild med politisk satire, da man skal være vågen, og virkelig følge med, når man læser den. Det er ikke den en slags bog, hvor man kan slappe af helt på samme måde, som man kan med andre bøger. Men det er også derfor, at jeg er vild med satire. Vi er vant til satire i tv-programmer samt i tegneserier eller billedbøger, men jeg synes det er for sjældent, at vi møder en roman som underholder os med satire, for underholdning er der massere af i denne bog, i hvert fald hvis ma