Gå videre til hovedindholdet

Fugtgivende hudpleje fra CeraVe


Reklame - I samarbejde med Med24 og Smartson har jeg været udvalgt som testpilot til at teste to hudplejeprodukter fra firmaet CeraVe, nemlig deres Foaming Cleanser og deres Moisturishing Lotion.

Jeg er vild med at afprøve hudpleje, det ved I nok godt. Men det er også rigtig spændende at teste hudpleje, som man faktisk ikke rigtig ved noget om. CeraVe, som jeg lige nu har testet, og har testet gennem et par uger, var et helt nyt hudplejeprodukt fra mig, og hvad jeg kan læse mig frem til, så er det også et ret nyt hudplejeprodukt på markedet.

Det har været lidt svært bare at kaste sig over produkterne, for jeg havde lidt svært ved at forstå hvordan især rensen skulle bruges. Jeg ved godt at man mest bruger en cleanser i ansigtet, men det er også populært at bruge på kroppen, og der mangler jeg faktisk lidt mere information fra hudplejefirmaet selv. Med24, som sammen med Smartson har sendt mig produkterne er dog informationsgivende på deres hjemmeside, og med tak til dem fik jeg brugt dem rigtig, selvom jeg faktisk også har prøvet rensen til kroppen, som faktisk ikke var helt dårligt. Når rensen får rigeligt at vand på sig, så skummer den godt op.

Det har været en lidt blandet følelse at prøve denne rens og creme. Hvis jeg skal starte med det lidt negative, så er det at rensen er svær at styre. Den bliver præsenteret som en Foaming Cleanser, altså en skummende rens, og hvis der er noget, som jeg slet ikke synes den er, så er det skummende. Jeg har prøvet en del foaming cleanser'e, og de plejer at være skummende, når de kommer ud af flasken, og det er den slet ikke. Den skal smøres ud i et fugtigt ansigt, og det har jeg gjort, men det er næsten umuligt at trække rensen ud og gøre den skummende, der skal tilføjes rigtig meget vand, for at det bliver muligt, og når den så bliver skummende, så skal man virkelig passe på, at det ikke kommer i øjnene, for det kan nemt ske, når der tilsættes så meget vand, for det frarådes nemlig at rensen kommer i øjnene. Dog er det relativ nemt at vaske rensen af igen, og huden bliver fin ren. CeraVe Foaming Cleanser bliver præsenteret som en mild rensegel, som renser i dybden og fjerner både olie, snavs og faktisk også makeuprester. Den indeholder tre essentielle ceramider, niacinamid og hyaluronsyre, som fugtgiver huden, og egner sig både til normal og fedtet hud, og kan bruges både morgen og aften. Hvis du vil læse mere om CeraVe Foamind Cleanser, kan du klikke HER

Moisturishing Lotion fra CeraVe er en helt anden oplevelse. En rigtig fugtgivende creme, som er lidt mere let i konsistensen taget i betragtning af, at det faktisk er en creme fra tør til meget tør hud. Cremen kan både bruges i ansigtet og på kroppen, og de første dage brugte jeg den kun på kroppen, hvilke giver en god effekt. Cremen indeholder tre slags ceramider, som styrker og beskytter hudens naturlige barriere, og er udviklet af en formel, som gør at den ikke stopper porerene til. Til ansigtet er det også en god oplevelse, men det bliver nok min krop, som vil få mest af denne creme, da den er lidt svær at få maseret ind i huden i ansigtet, og en pumpe-creme til ansigtet bliver hurtigt lidt for voldsomt.
Det er ikke en lotion, som kan lave mirakler, synes jeg. Men hvis man er vant til at bruge cremer hver dag, og har brug for en god fugtgivende creme, især i vintermånederne, så kan jeg bestemt anbefale denne lotion fra CeraVe. Men hvis man har tør hud, og bare bliver ved med at bruge denne lotion, så skal din hud selvfølgelig blive blød, men man skal ikke regne med at det sker efter én gang, men sådan er det også tit med andre cremer. Hvis du vil læse mere om CeraVe Moisturishing Lotion, kan du klikke HER


Begge produkter er hældt på pumper, hvilket er rigtig godt, både at man kan dosere produktet med én hånd, de kan blive stående på stedet de står, f.eks. badeværelseshylden, og så synes jeg også det hygiejnisk er en god idé. Begge produkter er uden parfume, og er hypoallergen, så allergikere burde kunne være med, dermed er der heller ingen duft i produkterne, derudover tester CeraVe ikke deres produkter på dyr.

Begge produkter fås hos Med24, og der findes en del andre produkter fra CeraVe. Hvis du er interesseret, kan du se alle produkterne, ved at klikke HER

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Boganmeldelse af Den forstenede greve Reklame/Anmeldereksemplar - Jeg har fået bogen "Den forstenede greve" tilsendt fra forlaget Forfatterskabet . Bogen er skrevet af de to ejere af forlaget nemlig, tvillingebrødrene Søren og Morten Ellemose. Bogen "Den forstenede greve" er en sammensat bog af 15 noveller, som selvom hver novelle er en historie for sig, bliver kædet sammen til en samlet fortælling. Selve historien handler om en journalist, som bliver kontaktet angående en historie. Det eneste som er noteret er en adresse. Mystikken er der, for hvilken historie er der tale om? Journalisten møder greven, som har tiden imod sig. Grevens krop bliver mere og mere forstenet for hvert minut der går. Det er ikke bare én historie, som skal fortælles, men flere. En historie for hver novelle. Har journalisten nok papir med på sin blok, og har han nok bånd på sin diktafon? Og hvad med greven, når han at få fortalt alle de planlagte historier inden tiden er forbi? Som tidligere
I sorgens hus Reklame - Jeg har fået bogen “I sorgens hus” tilsendt til anmeldelse af forfatter Louise Winther. Bogen er udgivet gennem forlaget Forfatterskabet . Jeg bliver altid så glad og overrasket over at blive tilbudt bøger til anmeldelse, for udover at jeg elsker at læse, så elsker jeg også at give mine holdninger videre, både her på bloggen, men også på mine sociale medier. Bogen “I sorgens hus” er en samling af digte som Louise har skrevet til hendes mor, som hun mistede sidste år (2023).  Digtene bærer præg af selvfølgelig sorg, men også savn, og de ord som vi kan relatere til ved sorg og savn beskriver Louise så poetisk. Vi kan alle relatere til sorgen, også selvom vi måske ikke har mistet vores mor. Det er ikke første gang Louise Winther skriver om sorg. Hun har tidligere udgivet to bøger om sorg, og det er virkelig ikke alle som kan sætte ord på sorg, men det kan Louise Winther. Digtene handler alle om savn og sorg, som tidligere beskrevet, men vores mor kan betyde så mege
Boganmeldelse af Halløj på Christiansborg Reklame/anmelder-eksemplar: Jeg har fået bogen "Halløj på Christiansborg" til anmeldelse fra forlaget Forfatterskabet, hvilket har været et spændende bekendtskab, men det kommer jeg tilbage til om lidt. "Halløj på Christiansborg", skrevet af Morten og Søren Ellemose, forlaget Forfatterskabet.dk . Bogen "Halløj på Christiansborg" er en satirisk bog, som handler, som også titlen lyder, på Christiansborg, altså er det en politisk satire.  Jeg er ret vild med politisk satire, da man skal være vågen, og virkelig følge med, når man læser den. Det er ikke den en slags bog, hvor man kan slappe af helt på samme måde, som man kan med andre bøger. Men det er også derfor, at jeg er vild med satire. Vi er vant til satire i tv-programmer samt i tegneserier eller billedbøger, men jeg synes det er for sjældent, at vi møder en roman som underholder os med satire, for underholdning er der massere af i denne bog, i hvert fald hvis ma