Gå videre til hovedindholdet

Februars LadyBox


Februars månedsboks fra Ladybox har temaet "Get the Glow". Den sætter fokus på glød, og hvordan især gløden i øjnene skulle tilbage i den kolde tid, som februar måned jo var. Udover at der er produkter til øjnene, så er der også lækre produkter til ansigtet, og selvfølgelig en lækkeri, som Ladybox jo er mestre i. I hver boks er der gode selvforkælelses produkter, men der er også hver gang en lækkeri til maven.

Februars LadyBox:
  • Cleansing Balm fra Emma Hardie
  • Lip Scrubber fra Daily Concepts
  • Lip Care fra PAESE
  • Hydra-Gel Eye Patches fra Youthlab
  • Brown Eyed Girl Palette fra Bellápierre Cosmetics
  • Doubleshot Intenso (Dark) fra Starbucks 

Cleansing Balm fra Emma Hardie - er månedens dyreste produkt, og dermed også det produkt, som jeg har glædet mig mest til at prøve. Dette er en ansigts rense balm, og udover at rense huden, så renser den også makeup af, og gennemfugter huden. Til denne rens er der også en mikrofiber klud, og en lille ske til at tage rensen op af krukken med, som gør at der ikke kommer urenheder ned i krukken. Der skal ikke særlig meget af produktet i ansigtet, de beskriver selv, at der kun skal på, som størrelsen på en hasselnød, hvilket gør, at denne rens er rigtig drøj i brug. Konsistensen er så lækker, og bliver som en slags olieret creme, som jeg virkelig nyder at fordele rundt i ansigtet. Og den medbringende klud som man skal bruge til at fjerne rensen med igen, er også rigtig dejlig.
Ud over at bruge denne balm til rens, kan den også bruges som SOS balm til for eksempel tørre albuer, knæ og neglebånd. Bestemt en anbefaling værdig.


Lip Scrubber fra Daily Concepts - Er som navnet antyder en scrub til læberne, men ikke som et produkt, men mere som et værktøj i form af en silikone børste. Især i vinterperioden er det tit at mine læber bliver tørre af det kolde vejr, og det hjælper tit med sådan en scrub, som eksfolierer huden, fjerner den tørre hud, og giver bløde læber, hvor man bagefter kan bruge et godt læbeprodukt.
Alt i alt er jeg lidt skuffet af denne børste. Jeg synes simpelthen, at den er for blød. Man anbefales at bruge denne 1-3 gange om ugen, og ved at den er så blød, forstår jeg ikke, at det er så lidt, at man anbefales at bruge den. Jeg havde haft brug for en hårdere børste, som tog til. Denne børste kunne jeg godt bruge hver dag, og så komme en god læbepomade på bagefter. Men det er min smag, og til andre, som måske har en mere sart hud, kan jeg sagtens se, at den ville være en god ide.


Lip Care fra PAESE - er en læbepomade, som man evt. kunne bruge efter læbe scrubbe børsten. Jeg har brugt den en del gange nu, og det er en af de læbepomader, hvor jeg ikke kommer mere end allerhøjest 2 lag på, for den er meget parfumeret. Jeg får en meget parfumeret smag i munden, som faktisk er meget overtagende. Det er en 2 i 1 læbepleje, som udover at fugte og berolige huden, og så er den også en god base til en læbestift. Læbepomaden indeholder ingredienser, som skulle give mere fyldige læber. Det ved jeg dog ikke, om det er sket hos mig. Men det må komme an på en prøve, hvis man har brug for det.


Hydra-Gel Eye Patches fra Youthlab - er nogle fugtgivende puder, som man sætter under øjnene. Denne slags skulle give både fugt, men også fjerne mørke rander og opstramme huden, som gør at man får den glød, som også bliver beskrevet i indledningen. Disse patches skal sidde på i 20 minutter. De er meget tynde i forhold til andre øjen-patches, som jeg har prøvet, så det var lidt svært at få dem til at sidde rigtigt, dog blev de så også siddende, når de endelig sad rigtigt. Efter de 20 minutter, da jeg tog dem af, var der næsten ingen creme under øjnene tilbage, om det var fordi, at der ikke var så meget plejende creme i dem, eller fordi jeg var meget tør under øjnene inden, skal jeg ikke kunne sige. De fungerede fint, gav en lidt kølende effekt, da de var på. Om jeg ville købe dem igen, er jeg usikker på.



Brown Eyed Girl Palette fra Bellápierre Cosmetics - er en øjenskygge palette i brunlige nuancer. Jeg har kun prøvet denne to gange, som var nok for mig, da jeg havde en dårlig oplevelse med den. Jeg var vild med de farver, som er i den, men da jeg skulle bruge de glimmerholdige farver, røg både farverne og glimmeret rundt i hele ansigtet, hvilket gjorde, at jeg måtte ud og rense hele mit ansigt bagefter. Jeg fik ovenikøbet også glimmeret i øjnene, som gjorde at jeg blev meget irriteret. Om øjenskyggen er bedre, hvis man kommer en primer på først, skal jeg ikke kunne sige, og det kan være, at jeg prøver det
på et tidspunkt, men lige nu er den pakket væk. 



Doubleshot Intenso (Dark) fra Starbucks - er en lækker kaffe fra Starbucks serveret i en flot metal flaske. Smagen er lidt mørk, men til den daglige kaffedrikker, er den bestemt en anbefaling hver.


Alt i alt var det en dejlig boks, hvor jeg fik øjnene op for nye produkter, som jeg kunne finde på at købe en anden gang.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Boganmeldelse af Den forstenede greve Reklame/Anmeldereksemplar - Jeg har fået bogen "Den forstenede greve" tilsendt fra forlaget Forfatterskabet . Bogen er skrevet af de to ejere af forlaget nemlig, tvillingebrødrene Søren og Morten Ellemose. Bogen "Den forstenede greve" er en sammensat bog af 15 noveller, som selvom hver novelle er en historie for sig, bliver kædet sammen til en samlet fortælling. Selve historien handler om en journalist, som bliver kontaktet angående en historie. Det eneste som er noteret er en adresse. Mystikken er der, for hvilken historie er der tale om? Journalisten møder greven, som har tiden imod sig. Grevens krop bliver mere og mere forstenet for hvert minut der går. Det er ikke bare én historie, som skal fortælles, men flere. En historie for hver novelle. Har journalisten nok papir med på sin blok, og har han nok bånd på sin diktafon? Og hvad med greven, når han at få fortalt alle de planlagte historier inden tiden er forbi? Som tidligere
I sorgens hus Reklame - Jeg har fået bogen “I sorgens hus” tilsendt til anmeldelse af forfatter Louise Winther. Bogen er udgivet gennem forlaget Forfatterskabet . Jeg bliver altid så glad og overrasket over at blive tilbudt bøger til anmeldelse, for udover at jeg elsker at læse, så elsker jeg også at give mine holdninger videre, både her på bloggen, men også på mine sociale medier. Bogen “I sorgens hus” er en samling af digte som Louise har skrevet til hendes mor, som hun mistede sidste år (2023).  Digtene bærer præg af selvfølgelig sorg, men også savn, og de ord som vi kan relatere til ved sorg og savn beskriver Louise så poetisk. Vi kan alle relatere til sorgen, også selvom vi måske ikke har mistet vores mor. Det er ikke første gang Louise Winther skriver om sorg. Hun har tidligere udgivet to bøger om sorg, og det er virkelig ikke alle som kan sætte ord på sorg, men det kan Louise Winther. Digtene handler alle om savn og sorg, som tidligere beskrevet, men vores mor kan betyde så mege
Boganmeldelse af Halløj på Christiansborg Reklame/anmelder-eksemplar: Jeg har fået bogen "Halløj på Christiansborg" til anmeldelse fra forlaget Forfatterskabet, hvilket har været et spændende bekendtskab, men det kommer jeg tilbage til om lidt. "Halløj på Christiansborg", skrevet af Morten og Søren Ellemose, forlaget Forfatterskabet.dk . Bogen "Halløj på Christiansborg" er en satirisk bog, som handler, som også titlen lyder, på Christiansborg, altså er det en politisk satire.  Jeg er ret vild med politisk satire, da man skal være vågen, og virkelig følge med, når man læser den. Det er ikke den en slags bog, hvor man kan slappe af helt på samme måde, som man kan med andre bøger. Men det er også derfor, at jeg er vild med satire. Vi er vant til satire i tv-programmer samt i tegneserier eller billedbøger, men jeg synes det er for sjældent, at vi møder en roman som underholder os med satire, for underholdning er der massere af i denne bog, i hvert fald hvis ma