Gå videre til hovedindholdet

Februars Goodiebox 

Pop the confetti var temaet i februar måneds Goodiebox, og der var totalt konfetti og feststemning at spore på selve boksen. Baggrunden af skuffen på boksen er grøn, og så er teksten på skuffen i de flotteste sølv-detaljer, som skifter farve, alt efter hvor i lyset man holder æsken. Man føler virkelig, at boksen er noget specielt.


Men hvad er det så, at vi skal fejre med denne boks siden, at der skal konfetti til. Jo, det er såmænd kvinderne. Nemlig de kvinder som laver uundværlige skønhedsprodukter, og som bygger innovative brands op. 

Februars Goodiebox indeholder:
  • Nourishing Face Oil fra Skøn SkinCare
  • Instant Radiance Concealer fra ModelCo
  • Solid Face Cleanser fra Respire
  • The Multitasker Brush 113 fra NIRÉ Beauty
  • Repair Shampoo fra Ecooking

Nourishing Face Oil fra Skøn SkinCare - Er en fugtgivende ansigtsolie, der gendanner og afbalancerer hudens mikrobiota. Olien anbefales enten at bruge alene eller sammen med en ansigtscreme. Jeg har kun prøvet den alene, efter min serum, hvilket har været en blandet oplevelse. Der skal selvfølgelig ikke så meget olie i ansigtet, det anbefales at bruge 2-3 dråber til hele ansigtet, men selvom jeg bruger rigtig lidt, så har jeg i løbet af dagen en følelse af, at jeg pludselig har fået denne olie ned over munden, hvilket ikke smager super godt, men det kan være, at jeg skal prøve at blande den i min ansigtscreme næste gang. Det er en lille olieflaske, og dog synes jeg, at den er lidt klodset, især pipetten er jeg ikke så vild med. Pipetten er meget bred, og den holder ikke helt olien inde, hvilket betyder, at man skal holde øje med, at olien ikke kommer ud, selvom man ikke trykker på pipetten. 


Instant Radiance Concealer fra ModelCo - Er en concealer, som er lavet i en mindre størrelse, eller måske ikke, men den er lavet i en smart facon, som gør at man kan have dem med på farten. En concealer er jo en del af makeup'en, som dækker de små rødme detaljer i ansigtet eller mørke render under øjnene, og det må jeg sige, at denne concealer er god til. Den dækker fint, men heller ikke mere end det, for jeg havde lidt rødme på min næse, som den ikke dækkede 100 %, men hvis man ikke har problem hud, og "bare" skal have dækket lidt under øjnene, er den perfekt. Dog er det eneste problem for mig med denne concealer, at den dufter som den gør. Min første tanke ved den er, at den dufter af sminke, eller som pudder gjorde førhen. Men hvis man kan leve med det, så er den bestemt en anbefaling værd.


Solid Face Cleanser fra Respire - Er en ansigtsrens i form af en fast "sæbe-bar". Det er smart, at rensen kommer i en pap æske, så plastikken i emballagen er taget fra, hvilket er godt for miljøet. Man bruger den ligesom en sæbe-bar til hænderne, man påsmører bare skummen i ansigtet i stedet for. Rensen indeholder økologisk linolie og økologisk solsikkeolie, og bliver beskrevet som en rens med beroligende effekt, skulle give fugt til huden, og har 95 % naturlige ingredienser, og emballagen er 100 % genanvendeligt. Denne beroligende og fugtgivende effekt, kan jeg ikke selv mærke. Min hud bliver  meget tør og irriteret af denne rens, og især området på min næse bliver irriteret og rød. Selv når jeg bruger en god fugtgivende creme efterfølgende, så føler jeg stadig en slags opstrammet tørhed inde bag cremen, så det er ikke en anbefaling, jeg vil give den.


The Multitasker Brush 113 fra NIRÈ Beauty - Dette er en børste, som især bliver anbefalet til concealer, og hvad er så mere perfekt, når der også var en concealer med i denne boks, at bruge disse produkter sammen. Penslen er en 2 i 1, da der er to forskellige pensler med, en i hver ende af børsten. Den mindre børste, er en præciseringspensel til at dubbe concealeren ud i området i ansigtet, hvor den skal ligge, og den anden børste, en blødgørende børste, som er god til at blande concealeren ud i huden. Man kan dog også bruge børsten til andet end concealer, nemlig highlighter eller øjenskygge. Det er en rigtig god pensel af høj kvalitet. Jeg er altid vild med NIRÉ Beautys pensler, da de ud over at være  smukke i farverne, også har børster af god kvalitet, som samtidig er nemme at bruge.


Repair Shampoo fra Ecooking - Er en plejende shampoo fra Ecooking. Jeg har snart prøvet alle Ecookings produkter, eller det har jeg ikke for der findes så mange, og brandet er innovativt, og finder løbende på nye produkter. Men det er tit, at Ecookings produkter er med i mine måneds bokse, hvilket er dejligt. Denne shampoo må næsten være den første skuffelse, jeg har haft over Ecookings produkter, for jeg er ikke vild med denne shampoo. Den fungerer fint at få i håret, den skummer fint, dog skal man bruge lidt ekstra shampoo, end jeg er vant til, den tørre mit hår meget ud, så jeg skal bruge en god balsam bagefter, sammen med en god hårolie og balsamspray efterfølgende. Shampooen er lidt svær at få ud af håret, men ved at jeg børster mit hår igennem med en kam i badet, fungerer det, tror jeg. For dagen efter har jeg en følelse af, at jeg har shampoo i hovedbunden, som virkelig klør, så dagene efter er ikke så sjove. Det kan godt være at det er mig, som har en følsom hovedbund, så det må næsten være en smagssag at prøve Ecookings shampoo, og se om den falder i ens smag.


Alt i alt har det været en ganske god boks. Ingen af produkterne i denne boks har jeg prøvet før, og jeg blev introduceret til flere produkter, som jeg helt sikkert ikke ville have haft købt, hvis ikke jeg havde modtaget dem i denne boks. Med den sætning tænker jeg på både concealeren, rensen og shampooen. Om jeg kunne finde på at købe nogle af dem igen, er jeg ikke sikker på, men jeg var ret vild med at få prøvet dem.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Boganmeldelse af Den forstenede greve Reklame/Anmeldereksemplar - Jeg har fået bogen "Den forstenede greve" tilsendt fra forlaget Forfatterskabet . Bogen er skrevet af de to ejere af forlaget nemlig, tvillingebrødrene Søren og Morten Ellemose. Bogen "Den forstenede greve" er en sammensat bog af 15 noveller, som selvom hver novelle er en historie for sig, bliver kædet sammen til en samlet fortælling. Selve historien handler om en journalist, som bliver kontaktet angående en historie. Det eneste som er noteret er en adresse. Mystikken er der, for hvilken historie er der tale om? Journalisten møder greven, som har tiden imod sig. Grevens krop bliver mere og mere forstenet for hvert minut der går. Det er ikke bare én historie, som skal fortælles, men flere. En historie for hver novelle. Har journalisten nok papir med på sin blok, og har han nok bånd på sin diktafon? Og hvad med greven, når han at få fortalt alle de planlagte historier inden tiden er forbi? Som tidligere
I sorgens hus Reklame - Jeg har fået bogen “I sorgens hus” tilsendt til anmeldelse af forfatter Louise Winther. Bogen er udgivet gennem forlaget Forfatterskabet . Jeg bliver altid så glad og overrasket over at blive tilbudt bøger til anmeldelse, for udover at jeg elsker at læse, så elsker jeg også at give mine holdninger videre, både her på bloggen, men også på mine sociale medier. Bogen “I sorgens hus” er en samling af digte som Louise har skrevet til hendes mor, som hun mistede sidste år (2023).  Digtene bærer præg af selvfølgelig sorg, men også savn, og de ord som vi kan relatere til ved sorg og savn beskriver Louise så poetisk. Vi kan alle relatere til sorgen, også selvom vi måske ikke har mistet vores mor. Det er ikke første gang Louise Winther skriver om sorg. Hun har tidligere udgivet to bøger om sorg, og det er virkelig ikke alle som kan sætte ord på sorg, men det kan Louise Winther. Digtene handler alle om savn og sorg, som tidligere beskrevet, men vores mor kan betyde så mege
Boganmeldelse af Halløj på Christiansborg Reklame/anmelder-eksemplar: Jeg har fået bogen "Halløj på Christiansborg" til anmeldelse fra forlaget Forfatterskabet, hvilket har været et spændende bekendtskab, men det kommer jeg tilbage til om lidt. "Halløj på Christiansborg", skrevet af Morten og Søren Ellemose, forlaget Forfatterskabet.dk . Bogen "Halløj på Christiansborg" er en satirisk bog, som handler, som også titlen lyder, på Christiansborg, altså er det en politisk satire.  Jeg er ret vild med politisk satire, da man skal være vågen, og virkelig følge med, når man læser den. Det er ikke den en slags bog, hvor man kan slappe af helt på samme måde, som man kan med andre bøger. Men det er også derfor, at jeg er vild med satire. Vi er vant til satire i tv-programmer samt i tegneserier eller billedbøger, men jeg synes det er for sjældent, at vi møder en roman som underholder os med satire, for underholdning er der massere af i denne bog, i hvert fald hvis ma