Gå videre til hovedindholdet

Anti Age vitaminer fra VitaYummy


Reklame - I samarbejde med My Beauty Guide og VitaYummy har jeg været udvalgt til at teste et af VitaYummys produkter, nemlig deres Anti Age vitaminer.

Jeg har altid haft problemer med at sluge piller, og det var faktisk først, da jeg blev ældre end 25 år, at det er lykkedes mig at sluge piller, deriblandt vitaminpiller. Jeg har stadig gode og dårlige dage ved pilleslugning. Nogle dage går det som en leg, andre dage ikke, og jeg kan stadig ikke sluge alle pillerne på en gang, som jeg tit høre andre gøre. Én ad gangen.

Da jeg var barn spiste jeg tyggevitaminer, som smagte af solbær. Jeg var vilde med dem, men de var alligevel ikke så almindelige, og det med at man ikke kunne sluge piller dengang, var ikke så nemt at indrømme, for der var ikke så mange andre muligheder. Disse tyggevitaminer kunne man ikke spise efter 11 års alderen, måske kunne man godt, men så skulle man have 2 stykker, men det blev alligevel ikke anbefalet. Hvorfor ved jeg ikke, måske fordi alle de vitaminer man har brug for i voksenalderen ikke var i. 

Det er blevet meget nemmere nu. Nu findes der nemlig så mange alternativer, hvis man ikke kan sluge piller, eller til hvis det skal være nemmere. Nu findes der nemlig vingummi vitaminer, som jeg kalder dem. Der findes mange forskellige mærker, men denne gang har jeg prøvet disse Anti Age vitaminer fra VitaYummy med mango-smag. Der findes et hav af muligheder indenfor vitaminer på VitaYummys hjemmeside, og I kan klikke ind HER hvis I vil læse mere om det. Der findes lige fra hår & negle vitaminer, Tan & Glow, Omega 3 og almindelige multivitaminer.

Jeg fik tilsendt 3 glas vitaminer, hvori der i hver glas er 60 stk. Hver dag skal man spise to vitaminer. Det vil sige, at jeg fik til 3 måneder. Det er også vigtigt, at man skal prøve dem i en rum tid, for at jeg kunne fortælle min ærlige mening om dem. 


Vitaminerne er formet som små bamser, og er i den flotteste mørke røde farve. Smagen er med mango, som jeg også har beskrevet tidligere, og de har en god syrlig eksotisk smag, selvom jeg kan læse på deres hjemmeside, at de er tilsat gulerod og græskar. De smager godt, og er så nemme at indtage, selvom de er lidt mere klistret i konsistensen, end almindelige vingummier.

Jeg kan bestemt anbefale VitaYummys produkter, da de er nemme at indtage, og jeg tager dem nogle gange med mig ud af døren, hvor jeg nu ikke skal tænke over, om jeg har det rigtige drikkelse med mig (jeg kan nemlig kun sluge piller med appelsinjuice), og om min mave og mit system har lyst til at få pillerne ned i maven på det tidspunkt. Disse tanker og bekymringer er væk efter jeg tager vingummi vitaminerne. 

Anti Age vitaminerne indeholder rigtig mange forskellige vitaminer og mineraler, og I kan selv læse mere i dybden om det ved at klikke ind HER, men vitaminerne går op i, at der både sættes fokus på synet, huden, tænder og tandkød, cellerne, hukommelsen og energien i disse Anti Age versioner. For mig har det været en fornøjelse at teste VitaYummys Anti Age vitaminer, både for nemhed, mulighed og oplevelsen. Stor anbefaling fra mig, hvor det er nemt at sætte sig ind i hvilke vitaminer som passer til en selv.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Boganmeldelse af Den forstenede greve Reklame/Anmeldereksemplar - Jeg har fået bogen "Den forstenede greve" tilsendt fra forlaget Forfatterskabet . Bogen er skrevet af de to ejere af forlaget nemlig, tvillingebrødrene Søren og Morten Ellemose. Bogen "Den forstenede greve" er en sammensat bog af 15 noveller, som selvom hver novelle er en historie for sig, bliver kædet sammen til en samlet fortælling. Selve historien handler om en journalist, som bliver kontaktet angående en historie. Det eneste som er noteret er en adresse. Mystikken er der, for hvilken historie er der tale om? Journalisten møder greven, som har tiden imod sig. Grevens krop bliver mere og mere forstenet for hvert minut der går. Det er ikke bare én historie, som skal fortælles, men flere. En historie for hver novelle. Har journalisten nok papir med på sin blok, og har han nok bånd på sin diktafon? Og hvad med greven, når han at få fortalt alle de planlagte historier inden tiden er forbi? Som tidligere
I sorgens hus Reklame - Jeg har fået bogen “I sorgens hus” tilsendt til anmeldelse af forfatter Louise Winther. Bogen er udgivet gennem forlaget Forfatterskabet . Jeg bliver altid så glad og overrasket over at blive tilbudt bøger til anmeldelse, for udover at jeg elsker at læse, så elsker jeg også at give mine holdninger videre, både her på bloggen, men også på mine sociale medier. Bogen “I sorgens hus” er en samling af digte som Louise har skrevet til hendes mor, som hun mistede sidste år (2023).  Digtene bærer præg af selvfølgelig sorg, men også savn, og de ord som vi kan relatere til ved sorg og savn beskriver Louise så poetisk. Vi kan alle relatere til sorgen, også selvom vi måske ikke har mistet vores mor. Det er ikke første gang Louise Winther skriver om sorg. Hun har tidligere udgivet to bøger om sorg, og det er virkelig ikke alle som kan sætte ord på sorg, men det kan Louise Winther. Digtene handler alle om savn og sorg, som tidligere beskrevet, men vores mor kan betyde så mege
Boganmeldelse af Halløj på Christiansborg Reklame/anmelder-eksemplar: Jeg har fået bogen "Halløj på Christiansborg" til anmeldelse fra forlaget Forfatterskabet, hvilket har været et spændende bekendtskab, men det kommer jeg tilbage til om lidt. "Halløj på Christiansborg", skrevet af Morten og Søren Ellemose, forlaget Forfatterskabet.dk . Bogen "Halløj på Christiansborg" er en satirisk bog, som handler, som også titlen lyder, på Christiansborg, altså er det en politisk satire.  Jeg er ret vild med politisk satire, da man skal være vågen, og virkelig følge med, når man læser den. Det er ikke den en slags bog, hvor man kan slappe af helt på samme måde, som man kan med andre bøger. Men det er også derfor, at jeg er vild med satire. Vi er vant til satire i tv-programmer samt i tegneserier eller billedbøger, men jeg synes det er for sjældent, at vi møder en roman som underholder os med satire, for underholdning er der massere af i denne bog, i hvert fald hvis ma