Gå videre til hovedindholdet

Hjælp til vinter-tør hud med Helosan 


Reklame - I samarbejde med Helosan og Buzzador har jeg været udvalgt til at teste to produkter fra Helosan, nemlig deres originale creme og deres fodcreme. 

Både Helosan Original og Fodsalve er produkter, som passer perfekt til den tid, vi er i nu, hvor vores hud, krop og sjæl har brug for masser af selvforkælelse, og kroppen har især brug for masser af fugt. 

Helosan er den klassiske hudsalve, som passer til hele familien, og de fleste kender godt mærket. Mærket er kendt for at kunne bruges til næsten alt. Der findes ikke den rift eller den tørhed på kroppen, hvor Helosan ikke kan hjælpe, og nu når efteråret er over os, oplever vi tit, at vi får rigtig tør hud, og den originale creme anbefales især til tørre hænder, kinder, læber, albuer og kan også bruges på ømme bryster ved amning. Hvad jeg synes om begge produkter, kommer jeg tilbage til. 

Helosan Fodsalve er som navnet lyder en perfekte forkælelse til vintertrætte fødder. Fødderne er tit det, som jeg glemmer at tage hånd om, men efter jeg fik disse cremer til test, har jeg husket at bruge fodcremen om aftenen, når jeg alligevel ligger i min seng. Fodsalven bliver anbefalet til tørre fødder, og også revnede fødder kan den afhjælpe, og efterlader huden på fødderne blød og smidig. Helosan Fodsalve genfugter og genopretter hudens naturlige balance og barrierefunktion. 


Begge cremer er veganske, og er som tidligere nævnt en nødvendighed til den vinter-tørre hud. 
Men hvad synes jeg så om produkterne? 
Jeg begyndte med at prøve Helosans Originale creme, da min krop virkelig har brug for massere af fugt. Det første jeg gjorde, var at smøre mine skinneben ind i cremen, for mine ben var så påvirket af kulden, og efter at have smurt dem ind to gange, var de så klar til at møde vinteren. Fodcremen fra Helosan har jeg også brugt et par gange, og det har samme effekt som den Originale, nemlig at min hud ikke har problemer med tørhed mere, og den har fået masser af fugt. Jeg er så glad for at have stiftet bekendtskab med Helosan, og begge produkter kommer til at være faste makkere til mig især i efterår- og vinterperioden. 

Hvis du er blevet nysgerrig om produkterne, og vil læse mere om dem, eller du vil måske købe dem, så din hud er klar til vinteren, kan du klikke HER og HER

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Boganmeldelse af Den forstenede greve Reklame/Anmeldereksemplar - Jeg har fået bogen "Den forstenede greve" tilsendt fra forlaget Forfatterskabet . Bogen er skrevet af de to ejere af forlaget nemlig, tvillingebrødrene Søren og Morten Ellemose. Bogen "Den forstenede greve" er en sammensat bog af 15 noveller, som selvom hver novelle er en historie for sig, bliver kædet sammen til en samlet fortælling. Selve historien handler om en journalist, som bliver kontaktet angående en historie. Det eneste som er noteret er en adresse. Mystikken er der, for hvilken historie er der tale om? Journalisten møder greven, som har tiden imod sig. Grevens krop bliver mere og mere forstenet for hvert minut der går. Det er ikke bare én historie, som skal fortælles, men flere. En historie for hver novelle. Har journalisten nok papir med på sin blok, og har han nok bånd på sin diktafon? Og hvad med greven, når han at få fortalt alle de planlagte historier inden tiden er forbi? Som tidligere
I sorgens hus Reklame - Jeg har fået bogen “I sorgens hus” tilsendt til anmeldelse af forfatter Louise Winther. Bogen er udgivet gennem forlaget Forfatterskabet . Jeg bliver altid så glad og overrasket over at blive tilbudt bøger til anmeldelse, for udover at jeg elsker at læse, så elsker jeg også at give mine holdninger videre, både her på bloggen, men også på mine sociale medier. Bogen “I sorgens hus” er en samling af digte som Louise har skrevet til hendes mor, som hun mistede sidste år (2023).  Digtene bærer præg af selvfølgelig sorg, men også savn, og de ord som vi kan relatere til ved sorg og savn beskriver Louise så poetisk. Vi kan alle relatere til sorgen, også selvom vi måske ikke har mistet vores mor. Det er ikke første gang Louise Winther skriver om sorg. Hun har tidligere udgivet to bøger om sorg, og det er virkelig ikke alle som kan sætte ord på sorg, men det kan Louise Winther. Digtene handler alle om savn og sorg, som tidligere beskrevet, men vores mor kan betyde så mege
Boganmeldelse af Halløj på Christiansborg Reklame/anmelder-eksemplar: Jeg har fået bogen "Halløj på Christiansborg" til anmeldelse fra forlaget Forfatterskabet, hvilket har været et spændende bekendtskab, men det kommer jeg tilbage til om lidt. "Halløj på Christiansborg", skrevet af Morten og Søren Ellemose, forlaget Forfatterskabet.dk . Bogen "Halløj på Christiansborg" er en satirisk bog, som handler, som også titlen lyder, på Christiansborg, altså er det en politisk satire.  Jeg er ret vild med politisk satire, da man skal være vågen, og virkelig følge med, når man læser den. Det er ikke den en slags bog, hvor man kan slappe af helt på samme måde, som man kan med andre bøger. Men det er også derfor, at jeg er vild med satire. Vi er vant til satire i tv-programmer samt i tegneserier eller billedbøger, men jeg synes det er for sjældent, at vi møder en roman som underholder os med satire, for underholdning er der massere af i denne bog, i hvert fald hvis ma