Gå videre til hovedindholdet

Decembers forkælelse fra Goodiebox


Det er blevet tid til at få skrevet lidt om december boksen fra GoodieBox. Jeg er lidt bagud, men hvad gør det når der er produkter, som jeg synes at I skal høre om. Decembers GoodieBoxs tema var "The 'Wrap It Up' Box", og det passer jo perfekt til december og juletiden. I boksen er der sat fokus på, at 2020 er ved at rende ud, og det har været et anderledes år, end vi havde regnet med. Derfor er der sat fokus på selvforkælelse. Juletiden har ikke været så traditionel sidste år, derfor skriver GoodieBox, at vi skal huske os selv, og ikke glemme happiness. 

Boksen i denne måned var smukt udsmykket i julens farver, og med flotte julede detaljer. GoodieBox er gode til at lave smukke bokse, som kan bruges i hjemmet bagefter, og denne måned er ingen undtagelse. Jeg har sat et billede ind af boksen her, så I kan se hvor flot den er.


Produkterne i denne boks er de bedste produkter, der efterlader sind, krop og sjæl i lidt bedre humør, som GoodieBox skriver. Der var 5 produkter i denne boks, som sætter fokus på den kolde tid, og hvordan vi skal forkæle vores krop, så den ikke udtørre i den kolde tid. Der er både fugtighedscremer, serum og god duft. Af de 5 produkter er de 2 af dem i fuldstørrelse.

Indholdet af decembers GoodieBox:
  • Niacinamide Serum fra Jorgobé 
  • 3 i 1 mascara fra Mélusine Paris
  • Glow Cleanser fra de_CURE
  • White Tea Eau De Toilette fra Elizabeth Arden
  • Moisture Surge Intense 72-hour Lipid Replenishing Hydrator fra Clinique
Niacinamide Serum fra Jorgobé: Er som navnet antyder en serum med niacinamid, altså B3-vitamin. Den genopbygger hudens naturlige balance, udglatter hudtonen, hudens struktur og minimere pigmentpletter og rødme. Jeg har brugt serummet flere gange, og bruger den minimum om aftenen, selvom den anbefales til både morgen og aften. Den kan godt give noget rødme og prikken i huden, men har ladet mig fortælle, at dette kan ske, hvis man mangler B3-vitamin. Det er en rigtig god serum, som minder lidt som en gel i konsistensen, og jeg holder af at bruge den hver aften.


3in1 Mascara with Hemp and Enriched with Vitamin E: En mascara som gør andet end bare at farve ens øjenvipper. Mascaraen indeholder både vippepleje og mascara i samme produkt. Mascaraen indeholder ricinusolie, hamp olie, omega 6 fedtsyre og E vitamin. Den genopbygger og styrker vipperne, samtidig med at den stimulerer væksten, så man får længere og stærkere vipper. Vippebørsten er lavet, så der på den ene side er længere børster end den anden side, det kan jeg vise på et billede. Børsten synes jeg er rigtig smart, da jeg i starten brugte den bredde side på de øverste vipper, og den smalle side på de underste. Det gør jeg stadig, men er begyndt at køre med den smalle del på de øverste vipper til sidst, for at brede farven helt ud, hvilket er det bedste. Denne mascara har delt vandene lidt, da mange mener at den smitter af, hvilket den slet ikke har gjort på mig. Jeg har været ret vild med den, og den er en af de bedste mascara, jeg har brugt længe. Det er sagtens en, jeg kunne finde på at købe en anden gang.



No GLOW AHA + BHA Glow Cleanser fra de_CURE: En god rens til ansigtet, som både kan rense makeup, urenheder og forurening fra omgivelserne af, og efterlader huden perfekt til at modtage andre hudprodukter. Rensen eksfolierer huden med AHA-frugtsyre, Mandelic Acid og salicylsyre. Den fjerner urenheder fra porerne og stimulerer cellefornyelse, uden at skade hudens barriere. Gelen skal påføres tør hud, med tørre hænder, og maseres godt ind i huden. Derefter kommer man vand i ansigtet, og masere igen, så den skummer.


White Tea Eau De Toilette fra Elizabeth Arden: Er som navnet antyder en duft fra Elizabeth Arden. Jeg har det ret stramt med parfumer, da dufte kan være meget individuelle, og det er svært for mig at finde en duft som er god til mig. I Goodieboxen var der tre forskellige dufte, Mandarin Blossom, White Tea eller Vanilla Orchid Tea, hvor jeg var udvalgt til at få White Tea. Jeg er ret vild med duften, så der har de ramt plet, selvom denne er lidt udskældt på de sociale medier, hvor flere kalder den en duft for ældre kvinder, eller direkte kalder den en "mormor-duft". Jeg synes ikke at den dufter særlig tung, men er efter min mening sommerlig og sødlig.


Moisture Surge Intense 72-hour Lipid Replenishing Hydrator fra Clinique: Er en fugtgivende 72 timers creme fra Clinique, som hydrerer huden godt. Cremen er rig på aloe vand og koffein. Den hjælper med at holde på fugten og holder den hydreret i 72 timer. Det anbefales at bruge cremen hver morgen, når den er renset, og efterlader huden fløjsblød og med en fin glød. Cremen kan også bruges som maske i fem minutter. Min erfaring med cremen er, at den er ganske god. Den er meget drøj i brug, da man ikke skal bruge så meget af gangen, men den virker som en god fugtigheds creme.


Alt i alt er den en god boks fra Goodiebox i december måned. Som tidligere beskrevet er det produkter til den kolde tid, hvilket vi har brug for netop nu. Der er flere af produkterne, som jeg kunne finde på at købe en anden gang.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Boganmeldelse af Den forstenede greve Reklame/Anmeldereksemplar - Jeg har fået bogen "Den forstenede greve" tilsendt fra forlaget Forfatterskabet . Bogen er skrevet af de to ejere af forlaget nemlig, tvillingebrødrene Søren og Morten Ellemose. Bogen "Den forstenede greve" er en sammensat bog af 15 noveller, som selvom hver novelle er en historie for sig, bliver kædet sammen til en samlet fortælling. Selve historien handler om en journalist, som bliver kontaktet angående en historie. Det eneste som er noteret er en adresse. Mystikken er der, for hvilken historie er der tale om? Journalisten møder greven, som har tiden imod sig. Grevens krop bliver mere og mere forstenet for hvert minut der går. Det er ikke bare én historie, som skal fortælles, men flere. En historie for hver novelle. Har journalisten nok papir med på sin blok, og har han nok bånd på sin diktafon? Og hvad med greven, når han at få fortalt alle de planlagte historier inden tiden er forbi? Som tidligere
I sorgens hus Reklame - Jeg har fået bogen “I sorgens hus” tilsendt til anmeldelse af forfatter Louise Winther. Bogen er udgivet gennem forlaget Forfatterskabet . Jeg bliver altid så glad og overrasket over at blive tilbudt bøger til anmeldelse, for udover at jeg elsker at læse, så elsker jeg også at give mine holdninger videre, både her på bloggen, men også på mine sociale medier. Bogen “I sorgens hus” er en samling af digte som Louise har skrevet til hendes mor, som hun mistede sidste år (2023).  Digtene bærer præg af selvfølgelig sorg, men også savn, og de ord som vi kan relatere til ved sorg og savn beskriver Louise så poetisk. Vi kan alle relatere til sorgen, også selvom vi måske ikke har mistet vores mor. Det er ikke første gang Louise Winther skriver om sorg. Hun har tidligere udgivet to bøger om sorg, og det er virkelig ikke alle som kan sætte ord på sorg, men det kan Louise Winther. Digtene handler alle om savn og sorg, som tidligere beskrevet, men vores mor kan betyde så mege
Boganmeldelse af Halløj på Christiansborg Reklame/anmelder-eksemplar: Jeg har fået bogen "Halløj på Christiansborg" til anmeldelse fra forlaget Forfatterskabet, hvilket har været et spændende bekendtskab, men det kommer jeg tilbage til om lidt. "Halløj på Christiansborg", skrevet af Morten og Søren Ellemose, forlaget Forfatterskabet.dk . Bogen "Halløj på Christiansborg" er en satirisk bog, som handler, som også titlen lyder, på Christiansborg, altså er det en politisk satire.  Jeg er ret vild med politisk satire, da man skal være vågen, og virkelig følge med, når man læser den. Det er ikke den en slags bog, hvor man kan slappe af helt på samme måde, som man kan med andre bøger. Men det er også derfor, at jeg er vild med satire. Vi er vant til satire i tv-programmer samt i tegneserier eller billedbøger, men jeg synes det er for sjældent, at vi møder en roman som underholder os med satire, for underholdning er der massere af i denne bog, i hvert fald hvis ma