Gå videre til hovedindholdet

Giv din hud glød med Biotherm


I er sikkert mange, der ligesom mig, læser en masse gratis magasiner, for eksempel Lime fra Netto og Skøn fra Matas. I bladene, især Skøn, er der en masse gratis prøver på cremer og dufte. Jeg elsker når der er nye produkter som prøver i bladene. Men kender i så det, at man tager dem ud af bladene og ligger dem, men ikke rigtig får dem brugt.
Det har jeg besluttet er slut, for mit eget vedkommende. Jeg er i dag begyndt at tage min hud seriøst, og har derfor her til morgen startet dagen med at bruge en prøve på Biotherm Aquasource gel. 


Jeg må indrømme, at jeg er positivt overrasket. Jeg har ikke normalt så gode erfaringer med dagcreme, da jeg ofte føler, at de bare lægger sig øverst i huden, og gør min hud fedtet. Men allerede efter få minutter, var det eneste jeg kunne mærke af gelen, at min hud var blød, og så selvfølgelig den friske dejlige duft. 

Biotherm Aquasource gel indeholder den sjældne medicinske plante Aura Leaf, som har fugtgivende egenskaber, og samtidigt giver huden glød. Biotherm skriver selv i deres annonce: "Huden bliver øjeblikkelig glattere, intensivt fugtet og fuld af glød". Min hud har bestemt fået en god glød, og jeg vil glæde mig til at bruge hele prøven op, så man måske kan få et dejlig resultat, med glattere hud. Mine forventninger er ihvertfald høje.


Det er første gang jeg bruger Biotherm, men jeg har været heldig at få flere produkter fra mærket i julegave, så det er bestemt ikke sidste gang, at mærket skal bruges. 

Der findes som bekendt rigtig mange former for cremer, dufte, og make up, og det er næsten ikke muligt at købe alle produkterne og prøve dem, derfor er disse prøver en stor hjælp, til at vi alle kan finde det produkt som passer perfekt til os. Vi er ikke alle ens, og derfor er et produkt som er godt til mig, ikke sikkert at det er godt til dig. Men en ting er sikkert, vi skal alle passe på os selv, og forkæle os, og vores krop og hud. Det er jeg begyndt på nu, og jeg håber, at jeg også har inspireret dig til at passe godt på dig selv.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Boganmeldelse af Den forstenede greve Reklame/Anmeldereksemplar - Jeg har fået bogen "Den forstenede greve" tilsendt fra forlaget Forfatterskabet . Bogen er skrevet af de to ejere af forlaget nemlig, tvillingebrødrene Søren og Morten Ellemose. Bogen "Den forstenede greve" er en sammensat bog af 15 noveller, som selvom hver novelle er en historie for sig, bliver kædet sammen til en samlet fortælling. Selve historien handler om en journalist, som bliver kontaktet angående en historie. Det eneste som er noteret er en adresse. Mystikken er der, for hvilken historie er der tale om? Journalisten møder greven, som har tiden imod sig. Grevens krop bliver mere og mere forstenet for hvert minut der går. Det er ikke bare én historie, som skal fortælles, men flere. En historie for hver novelle. Har journalisten nok papir med på sin blok, og har han nok bånd på sin diktafon? Og hvad med greven, når han at få fortalt alle de planlagte historier inden tiden er forbi? Som tidligere
I sorgens hus Reklame - Jeg har fået bogen “I sorgens hus” tilsendt til anmeldelse af forfatter Louise Winther. Bogen er udgivet gennem forlaget Forfatterskabet . Jeg bliver altid så glad og overrasket over at blive tilbudt bøger til anmeldelse, for udover at jeg elsker at læse, så elsker jeg også at give mine holdninger videre, både her på bloggen, men også på mine sociale medier. Bogen “I sorgens hus” er en samling af digte som Louise har skrevet til hendes mor, som hun mistede sidste år (2023).  Digtene bærer præg af selvfølgelig sorg, men også savn, og de ord som vi kan relatere til ved sorg og savn beskriver Louise så poetisk. Vi kan alle relatere til sorgen, også selvom vi måske ikke har mistet vores mor. Det er ikke første gang Louise Winther skriver om sorg. Hun har tidligere udgivet to bøger om sorg, og det er virkelig ikke alle som kan sætte ord på sorg, men det kan Louise Winther. Digtene handler alle om savn og sorg, som tidligere beskrevet, men vores mor kan betyde så mege
Boganmeldelse af Halløj på Christiansborg Reklame/anmelder-eksemplar: Jeg har fået bogen "Halløj på Christiansborg" til anmeldelse fra forlaget Forfatterskabet, hvilket har været et spændende bekendtskab, men det kommer jeg tilbage til om lidt. "Halløj på Christiansborg", skrevet af Morten og Søren Ellemose, forlaget Forfatterskabet.dk . Bogen "Halløj på Christiansborg" er en satirisk bog, som handler, som også titlen lyder, på Christiansborg, altså er det en politisk satire.  Jeg er ret vild med politisk satire, da man skal være vågen, og virkelig følge med, når man læser den. Det er ikke den en slags bog, hvor man kan slappe af helt på samme måde, som man kan med andre bøger. Men det er også derfor, at jeg er vild med satire. Vi er vant til satire i tv-programmer samt i tegneserier eller billedbøger, men jeg synes det er for sjældent, at vi møder en roman som underholder os med satire, for underholdning er der massere af i denne bog, i hvert fald hvis ma