Gå videre til hovedindholdet

Ikonisk serum fra Lancôme

Reklame - I samarbejde med Lancôme og Smartson, er jeg blevet udvalgt til at teste Lancôme Advanced Génifique Serum, som bliver præsenteret som første trin til en smuk hud.

Os der tester produkter fra Lancôme, kunne vælge imellem fire produkter, nemlig denne serum, Lancômes Absolute Soft Cream, og to cremer Rénegie Multi-Lift Ultra Cream, hvoraf den ene er med solfaktor 20. Jeg valgte at teste serumet, da jeg mangler at få kendskab til en rigtig god serum, og det må jeg sige at have fået.

Lancôme Advanced Génifique Serum er en serum for alle kvinder, i alle aldre og til alle hudtyper, og er baseret på mikrobiomvidenskab, som er et økosystem af mikroorganismer, som allerede findes i hudens overflade. Denne serum går ind og giver ekstra styrke til huden via disse mikroorganismer, som gør at huden bliver stærkere og stærkere, til at forsvare sig selv mod ydre aggressioner. 

Serumet er beriget med et kompleks af 7 præ- og probiotika ekstrakter, for at balancere hudens mikrobiom. Der bliver lovet at huden får en strålende glød, og at den bliver silkeblød, med en mere ensartet struktur.

Jeg har brugt Lancôme Advanced Génifique Serum både morgen og aften i ca. en uge, og jeg kan mærke at den er god for min hud. Serumet er en god start på en god morgen- og aftenrutine, og jeg blev så overrasket, da jeg prøvede den første gang. Jeg var overrasket over hvor hurtigt at serumet suger ind i huden, og den efterlader ikke min hud let-fedtet/klæbrig, som jeg ellers godt kan opleve sker med andre serum. 

Det er selvfølgelig ikke muligt at fortælle store forskelle ved min hud, da det godt kan tage nogle uger, før man kan se store ændringer, men jeg er allerede nu positivt overrasket, og sammen med en god creme morgen og aften får jeg god fugt især i den kolde tid, eller i denne tid hvor mange af os tit har mundbind på i flere timer ad gangen. 

Designet på flasken er rigtig flot, og den er så smuk at have stående fremme på badeværelses hylden. Øverst på låget kommer der en slags knap, som åbner sig mere jo mere man skruer flasken op. Og ved denne knap kan det lade sig gøre via en pipette i låget, at fordele serum ud i hænderne eller direkte i ansigtet, og derefter fordele serum ud i hele ansigtet. Både design og ingredienserne i denne serum gør, at det virkelig er en kvalitets serum, som jeg helt sikkert kan anbefale, hvis man vil gøre noget ekstra for sin hud. Jeg har prøvet at tage et billede af flasken, så man kan se den slags knap-effekt som sker, når man åbner flasken.


Denne serum fås i to størrelser, nemlig en 30 ml og en 50 ml, og selvom prisen på disse serum er i den høje prisskala, så kan jeg virkelig anbefale, at man bruger penge på hudpleje, da man godt kan mærke forskel på kvaliteten.

Hvis I er interesseret i at læse mere om denne serum, kan I klikke ind på disse to links. Den 30 ml serum kan findes ved at klikke HER , og den i 50 ml kan findes ved at klikke HER

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Boganmeldelse af Den forstenede greve Reklame/Anmeldereksemplar - Jeg har fået bogen "Den forstenede greve" tilsendt fra forlaget Forfatterskabet . Bogen er skrevet af de to ejere af forlaget nemlig, tvillingebrødrene Søren og Morten Ellemose. Bogen "Den forstenede greve" er en sammensat bog af 15 noveller, som selvom hver novelle er en historie for sig, bliver kædet sammen til en samlet fortælling. Selve historien handler om en journalist, som bliver kontaktet angående en historie. Det eneste som er noteret er en adresse. Mystikken er der, for hvilken historie er der tale om? Journalisten møder greven, som har tiden imod sig. Grevens krop bliver mere og mere forstenet for hvert minut der går. Det er ikke bare én historie, som skal fortælles, men flere. En historie for hver novelle. Har journalisten nok papir med på sin blok, og har han nok bånd på sin diktafon? Og hvad med greven, når han at få fortalt alle de planlagte historier inden tiden er forbi? Som tidligere
I sorgens hus Reklame - Jeg har fået bogen “I sorgens hus” tilsendt til anmeldelse af forfatter Louise Winther. Bogen er udgivet gennem forlaget Forfatterskabet . Jeg bliver altid så glad og overrasket over at blive tilbudt bøger til anmeldelse, for udover at jeg elsker at læse, så elsker jeg også at give mine holdninger videre, både her på bloggen, men også på mine sociale medier. Bogen “I sorgens hus” er en samling af digte som Louise har skrevet til hendes mor, som hun mistede sidste år (2023).  Digtene bærer præg af selvfølgelig sorg, men også savn, og de ord som vi kan relatere til ved sorg og savn beskriver Louise så poetisk. Vi kan alle relatere til sorgen, også selvom vi måske ikke har mistet vores mor. Det er ikke første gang Louise Winther skriver om sorg. Hun har tidligere udgivet to bøger om sorg, og det er virkelig ikke alle som kan sætte ord på sorg, men det kan Louise Winther. Digtene handler alle om savn og sorg, som tidligere beskrevet, men vores mor kan betyde så mege
Boganmeldelse af Halløj på Christiansborg Reklame/anmelder-eksemplar: Jeg har fået bogen "Halløj på Christiansborg" til anmeldelse fra forlaget Forfatterskabet, hvilket har været et spændende bekendtskab, men det kommer jeg tilbage til om lidt. "Halløj på Christiansborg", skrevet af Morten og Søren Ellemose, forlaget Forfatterskabet.dk . Bogen "Halløj på Christiansborg" er en satirisk bog, som handler, som også titlen lyder, på Christiansborg, altså er det en politisk satire.  Jeg er ret vild med politisk satire, da man skal være vågen, og virkelig følge med, når man læser den. Det er ikke den en slags bog, hvor man kan slappe af helt på samme måde, som man kan med andre bøger. Men det er også derfor, at jeg er vild med satire. Vi er vant til satire i tv-programmer samt i tegneserier eller billedbøger, men jeg synes det er for sjældent, at vi møder en roman som underholder os med satire, for underholdning er der massere af i denne bog, i hvert fald hvis ma