Gå videre til hovedindholdet

Læbepleje fra Elizabeth Arden


Reklame - I samarbejde med My Beauty Guide og Elizabeth Arden har jeg været udvalgt til at teste et af Elizabeth Ardens produkter fra serien Eight Hour.

Med i serien af produkter, som skulle testes var blandt andet deres Cream Skin Protectant, håndcremen Intensive Moisturizing Hand Treatment, deres facemist Miracle Hydrating Mist, og så det produkt som jeg valgte, nemlig deres læbepomade Cream Lipstick Spf 15 (transparent).

Det som serien Eight Hour er mest kendt for, er nok den karakteristiske duft, men også den positive virkning, som er kendt blandt mange. Eight Hour-serien er med en legendarisk hudpleje-formular, som blev udviklet i 1930 af Miss Arden til at berolige og beskytte huden. Og som I kan se ved de valgte produkter, som vi skulle teste, er der produkter til både ansigt, læber, hænder og krop.

My Beauty Guide er en tjeneste, som blandt andet har en app, hvor man kan gå ind og læse anmeldelser og give anmeldelser på produkter indenfor skønhedspleje, makeup og andet. Det er en app, hvor man kan scanne stregkoden på et produkt, hvis man for eksempel står i en butik, og vil vide mere om produktet. Almindelige personer kan oprette en profil, og både læse og skrive anmeldelser på produkter, og jeg kan virkelig anbefale at downloade appen. Det er også inde på denne app, at jeg har skrevet min anmeldelse på læbepomaden.

(C) My Beauty Guide

For at vende tilbage til læbeplejen eller den transparente læbepomade, som jeg valgte at teste, er den i en rigtig lækker kvalitet. Læbepomaden er designet som formen på en læbestift, hvilket gør at der kommer læbepleje på læberne fra første strøg. Smagen og duften er meget karakteristisk, hvilket gør at man skal holde af duften, for at kunne lide den, men selve kvaliteten og virkningen er i top! Læbepomaden Eight Hour Cream Lipstick Spf 15 bliver præsenteret som en plejende læbebalsam, som lindre tørre og sprukne læber og sørger for at fugte og blødgøre læberne. Læbepomaden indeholder E-vitaminer, som tilfører huden beskyttende antioxidanter, og er med solfaktor 15, som beskytter mod solens skadelige stråler. Derudover findes denne læbepomade også med farve, hvis man ønsker både at få pleje og få malet læberne lidt op.

Jeg kunne virkelig fornemme en forandring på mine læber, hvor jeg gik fra at have lidt halvtørre læber, til at få dem gennemfugtet godt. Så hvis man er vild med Elizabeth Ardens Eight Hour-serie, så er man også vild med denne læbepomade.






Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Boganmeldelse af Den forstenede greve Reklame/Anmeldereksemplar - Jeg har fået bogen "Den forstenede greve" tilsendt fra forlaget Forfatterskabet . Bogen er skrevet af de to ejere af forlaget nemlig, tvillingebrødrene Søren og Morten Ellemose. Bogen "Den forstenede greve" er en sammensat bog af 15 noveller, som selvom hver novelle er en historie for sig, bliver kædet sammen til en samlet fortælling. Selve historien handler om en journalist, som bliver kontaktet angående en historie. Det eneste som er noteret er en adresse. Mystikken er der, for hvilken historie er der tale om? Journalisten møder greven, som har tiden imod sig. Grevens krop bliver mere og mere forstenet for hvert minut der går. Det er ikke bare én historie, som skal fortælles, men flere. En historie for hver novelle. Har journalisten nok papir med på sin blok, og har han nok bånd på sin diktafon? Og hvad med greven, når han at få fortalt alle de planlagte historier inden tiden er forbi? Som tidligere
I sorgens hus Reklame - Jeg har fået bogen “I sorgens hus” tilsendt til anmeldelse af forfatter Louise Winther. Bogen er udgivet gennem forlaget Forfatterskabet . Jeg bliver altid så glad og overrasket over at blive tilbudt bøger til anmeldelse, for udover at jeg elsker at læse, så elsker jeg også at give mine holdninger videre, både her på bloggen, men også på mine sociale medier. Bogen “I sorgens hus” er en samling af digte som Louise har skrevet til hendes mor, som hun mistede sidste år (2023).  Digtene bærer præg af selvfølgelig sorg, men også savn, og de ord som vi kan relatere til ved sorg og savn beskriver Louise så poetisk. Vi kan alle relatere til sorgen, også selvom vi måske ikke har mistet vores mor. Det er ikke første gang Louise Winther skriver om sorg. Hun har tidligere udgivet to bøger om sorg, og det er virkelig ikke alle som kan sætte ord på sorg, men det kan Louise Winther. Digtene handler alle om savn og sorg, som tidligere beskrevet, men vores mor kan betyde så mege
Boganmeldelse af Halløj på Christiansborg Reklame/anmelder-eksemplar: Jeg har fået bogen "Halløj på Christiansborg" til anmeldelse fra forlaget Forfatterskabet, hvilket har været et spændende bekendtskab, men det kommer jeg tilbage til om lidt. "Halløj på Christiansborg", skrevet af Morten og Søren Ellemose, forlaget Forfatterskabet.dk . Bogen "Halløj på Christiansborg" er en satirisk bog, som handler, som også titlen lyder, på Christiansborg, altså er det en politisk satire.  Jeg er ret vild med politisk satire, da man skal være vågen, og virkelig følge med, når man læser den. Det er ikke den en slags bog, hvor man kan slappe af helt på samme måde, som man kan med andre bøger. Men det er også derfor, at jeg er vild med satire. Vi er vant til satire i tv-programmer samt i tegneserier eller billedbøger, men jeg synes det er for sjældent, at vi møder en roman som underholder os med satire, for underholdning er der massere af i denne bog, i hvert fald hvis ma